Ajax Transfertopic

ElSimao

Active member
We weten natuurlijk niet wat er allemaal achter de schermen speelt, maar het lijkt vrij rustig rond Ziyach nadat Roma afgehaakt lijkt.

Hij vond zichzelf zo vreselijk goed en dacht dat ie na een uitmuntend WK de clubs voor het uitkiezen had. Ik ben echter bang dat het buitenland niet op hem staat te wachten en dat ie uiteindelijk in paniek naar een Besiktas, Leicester of Nice ofzo gaat.

Eef de Kip

Well-known member
Leicester lijkt me anders geen verkeerde club voor 'm. Subtop PL en als hij echt zo goed is dan kan hij altijd nog een stapje omhoog.

Ska P 187

Well-known member
Het is wel weer 95 en de kabel enzo revisited. De blanke Nederlandse waterdragers gaan er vandoor met de mooie salarissen en die niet blanke Nederlanders die komen er bekaaid af en gaan dus maar naar het buitenland.

Beetje vergezocht ik weet het, maar wou het toch even kwijt. Daar is een forum voor toch?

Max

Administrator
Forumleiding
Roept Justin Kluivert dat? Hij is een van de weinige die zijn debuut bij Ajax 1 heeft afgewacht, dus men heeft het ook niet echt een kans gegeven.

Atreides

Well-known member
Het is wel weer 95 en de kabel enzo revisited. De blanke Nederlandse waterdragers gaan er vandoor met de mooie salarissen en die niet blanke Nederlanders die komen er bekaaid af en gaan dus maar naar het buitenland.

Ziyach :heinz: heeft dus wegens onderbetaling bij Ajax gewoon gekozen voor Marokko. Een goeie kabelbreuk.

Atreides

Well-known member
Eiting schijnt het goed te doen in de voorbereiding.Terwijl hij vorig jaar het ook al prima deed met Jong Ajax in wat nu de KKD is en tegen FC Zwolle een uistekende wedstrijd speelde.

Aangezien Frenkie de Jong, Donny van de Beek, Schone ?n Blind op zijn beste positie kunnen spelen vraag ik me af of het niet beter is die jongen een jaartje te verhuren.

Een mooie club als Zwolle/Heerenveen of Groningen lijkt me wel wat. Ik verwacht eigenlijk een ontwikkeling a la Vertonghen destijds bij RKC. Kunnen we hem volgend jaar mooi gebruiken als Schone weer een jaartje ouder is en Frenkie de Jong en van der Beek waarschijnlijk niet meer beiden bij Ajax spelen.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik weet niet tegen welke clubs Ajax in de laatste speelrondes moet om te beoordelen waar Eiting het beste die Vertonghen ontwikkeling kan doormaken.

Atreides

Well-known member
Ik weet niet tegen welke clubs Ajax in de laatste speelrondes moet om te beoordelen waar Eiting het beste die Vertonghen ontwikkeling kan doormaken.

Ik snap je opmerking niet.

Ik spreek alleen de verwachting uit dat als Eiting een jaar in de basis speelt van een goede eredivisieclub dat hij net als Jan Vertonghen de stap kan zetten van talentvolle selectiespeler naar speler die goed genoeg is voor de basis van Ajax.

SanMark.

Well-known member
Ik snap je opmerking niet.

Ik spreek alleen de verwachting uit dat als Eiting een jaar in de basis speelt van een goede eredivisieclub dat hij net als Jan Vertonghen de stap kan zetten van talentvolle selectiespeler naar speler die goed genoeg is voor de basis van Ajax.

Vertonghen scoorde voor RKC tegen Ajax en daardoor werd PSV kampioen.

ElSimao

Active member
Eiting schijnt het goed te doen in de voorbereiding.Terwijl hij vorig jaar het ook al prima deed met Jong Ajax in wat nu de KKD is en tegen FC Zwolle een uistekende wedstrijd speelde.

Aangezien Frenkie de Jong, Donny van de Beek, Schone ?n Blind op zijn beste positie kunnen spelen vraag ik me af of het niet beter is die jongen een jaartje te verhuren.

Een mooie club als Zwolle/Heerenveen of Groningen lijkt me wel wat. Ik verwacht eigenlijk een ontwikkeling a la Vertonghen destijds bij RKC. Kunnen we hem volgend jaar mooi gebruiken als Schone weer een jaartje ouder is en Frenkie de Jong en van der Beek waarschijnlijk niet meer beiden bij Ajax spelen.

Al 20 en nog niet doorgebroken. Kan er waarschijnlijk niet zoveel van.

Verhuren is inderdaad de beste optie, maar ik zou de verwachtingen temperen.

Atreides

Well-known member
Al 20 en nog niet doorgebroken. Kan er waarschijnlijk niet zoveel van.

Ik lees dat hij al 7 wedstrijden in Ajax 1 heeft gespeeld en zit al een tijdje bij de selectie. Nu breng je me in verwarring, gezien onderstaande:

Dank je voor het compliment, maar ik denk dat we een duidelijk verschil van definitie hebben. Ik heb het over spelers die 21 zijn en die nog in Jong Ajax spelen, dus nog niet tot de selectie van het eerste behoren. De jongens die jij noemt speelden of op hun 21e gewoon in de basis of kwamen terug van verhuur, hadden 1 a 2 seizoenen Eredivisie meegedraaid en waren op dat moment klaar om in de basis te spelen.

Kun jij je visie toelichten?

Verhuren is inderdaad de beste optie, maar ik zou de verwachtingen temperen.

Heb je Zwolle - Ajax gezien dit jaar?

Eigenlijk is die hele NextGen A1 lichting vies tegengevallen. Mensen dachten serieus dat we met die lichting weer om de knikkers zouden spelen...nou nee.

Lichting Frenkie de Jong, Donny van de Beek, Justin Kluivert, Dolberg en de Ligt is wel vrij goed toch? Toch 5 potenti?le internationale toppers.

Fregge

Well-known member
Atreides, hou het er maar op dat ElSimao niet snel tevreden is als het om Ajax gaat en nogal snel klaar is met spelers. Vooral mogelijke aanwinsten kan hij ontzettend goed beoordelen, aangezien hij die nooit ziet spelen.

Atreides

Well-known member
Vertonghen scoorde voor RKC tegen Ajax en daardoor werd PSV kampioen.

Okay. Goede.

Hetzelfde jaar waarin Patrick Kluivert PSV kampioen maakte door te scoren tegen Ajax. De lijst met scapegoats wordt steeds langer. Laten we gekke Henk niet vergeten die de kopbal van Simons namens PSV hoogstpersoonlijk zelf afkeurde, maar gek genoeg de scheidsrechter daar niet van kon overtuigen.

Frenkie de Jong?

https://sofifa.com/player/228702?hl=nl-NL

Bovenaan