Ajax Transfertopic

ElSimao

Active member
Tadic (Labyad) Dolberg (Huntelaar) Neres (Ziyach)

Ziyach (Eiting) FdJ (vd Beek)

Blind (Eiting / Schone)

Tagliafico (Blind) X (Wober) de Ligt (Schuurs) Mazraoui (Kristensen)

Onana (van Leer)

-----------------------------

Ik denk aan zoiets. We hebben nog zeker een niks ontziende slager achterin nodig, maar ook op de zijkanten is het krap en hebben we weinig achter de beoogde basis. De spitspositie is erg onzeker, Huntelaar die zich voor duels gaat opladen zie ik nog wel zitten, maar voor de basis moet Dolberg het echt gaan brengen en daar ben ik nog niet gerust op.

Voor het middenveld hebben we wel voldoende en kwalitatief aanvaardbare opties. Ziyach-Blind-FdJ is acceptabel met Eiting en vd Beek erachter. Met stormram Schone erbij die je erin kan brengen als er iets geforceerd moet worden is dat de beste linie die we hebben.

Fregge

Well-known member
Ik zie vd Beek er niet zomaar uit gaan. Toch een van de betere voetballers van het elftal. Dan kan FdJ op 4 of 6. Afwisselend met Blind.

ElSimao

Active member
Ik zie vd Beek er niet zomaar uit gaan. Toch een van de betere voetballers van het elftal. Dan kan FdJ op 4 of 6. Afwisselend met Blind.

Ik vind hem voetballend wat, ehm, afwezig. Blind op 6 met die twee er voor lijkt me een speltechnisch betere optie.

Fregge

Well-known member
Van de Beek zorgt wel voor de loopacties in de diepte vanuit het middenveld waardoor die andere 2 wel betere speloplossingen kunnen hebben. Ook ideaal voor de spelprincipes van Ten Hag.

ElSimao

Active member
Van de Beek zorgt wel voor de loopacties in de diepte vanuit het middenveld waardoor die andere 2 wel betere speloplossingen kunnen hebben. Ook ideaal voor de spelprincipes van Ten Hag.

Ja, vd Beek blijft er dan ook bij. Mag knokken voor zijn positie en als zijn fenomenale loopacties het verschil maken, komt ie er weer in. Op basis van vorig jaar zou ik echter anders beginnen.

Pascallovic

Well-known member
Ja, vd Beek blijft er dan ook bij. Mag knokken voor zijn positie en als zijn fenomenale loopacties het verschil maken, komt ie er weer in. Op basis van vorig jaar zou ik echter anders beginnen.
11 doelpunten en 6 assists. Dat is niet slecht voor een waterdrager vanaf het middenveld. Ik zou hem er niet uit halen.

Batigoal

Well-known member
Offtopicgeneuzel.

Ik vind het opvallend hoe stil het is qua geruchten rond Onana. Terwijl hij de eerste was die aangaf deze zomer weg te willen.

ElSimao

Active member
Wordt toevallig ook als ??n van de grootste Nederlandse talenten gezien. De hoop voor de toekomst zelfs volgens onze bondscoach.

Maar volgens ElSimao niet goed genoeg voor Ajax.

Als je jouw teksten leest, zou je bijna denken dat we het over Real Madrid hebben. Get a grip man.

Max

Administrator
Forumleiding
Als je jouw teksten leest, zou je bijna denken dat we het over Real Madrid hebben. Get a grip man.

Lang niet alles gespeeld en dan elf doelpunten en zes assists. Dan ligt zijn kwaliteiten wel ergens tussen zoals jij hem neerzet en Madrid.

ElSimao

Active member
Lang niet alles gespeeld en dan elf doelpunten en zes assists. Dan ligt zijn kwaliteiten wel ergens tussen zoals jij hem neerzet en Madrid.

Klaassen kon nog betere cijfers overleggen en dat was, laten we zeggen, niet ideaal, kijk maar naar hoe hij het bij Everton doet. Vd Beek is een prima jongen en kan belangrijk zijn voor Ajax, maar ik zou anderen even de voorkeur geven.

Fregge

Well-known member
Dat een speler die bij ons slaagt en bij een club op hoger niveau niet kan aan zoveel liggen dan alleen kwaliteit.

Laatst bewerkt:

Atreides

Well-known member
Als je jouw teksten leest, zou je bijna denken dat we het over Real Madrid hebben.

Het spijt me je erover te moeten informeren, maar het Nederlands elftal is al een tijdje niet meer wat het geweest is.

Momenteel zou alleen van Dijk in de basis (kunnen) staan bij Real Madrid. Wat jou misschien ook wat verteld over de kwaliteitstechnische lat van het Nederlandse voetbal.

Get a grip man.

Als je bang bent dat ik de controle verlies als ik slechts Ronald Koeman aanhaal....

Bovenaan