Janssen
Well-known member
Die gaat naar Verona.
Maar dat had mij juist wel een goede voor Ajax geleken. Is pas 29, dus die kan nog wel even mee.
Tot nu toe kon hij juist nergens mee.
Die gaat naar Verona.
Maar dat had mij juist wel een goede voor Ajax geleken. Is pas 29, dus die kan nog wel even mee.
Tot nu toe kon hij juist nergens mee.
Ik zou niet weten voor welke positie Ajax hem zou moeten vastleggen. Logisch dat Ajax geen interesse had.Die gaat naar Verona.
Maar dat had mij juist wel een goede voor Ajax geleken. Is pas 29, dus die kan nog wel even mee. Kan op vele posities spelen.
Ik zou niet weten voor welke positie Ajax hem zou moeten vastleggen. Logisch dat Ajax geen interesse had.
Op welke positie heeft hij de laatste jaren eigenlijk gespeeld?
Ik zou niet weten voor welke positie Ajax hem zou moeten vastleggen. Logisch dat Ajax geen interesse had.
Ik kan me niet voorstellen dat Urby slechter is dan Dijks.
Ik kan me niet voorstellen dat Urby slechter is dan Dijks.
Ja maar Ajax moet toch ook wel de volgende linksback kunnen opleiden? In de eredivisie is een Emanuelson natuurlijk een prima speler. Je hebt toch weinig clubs die tegen Ajax vol druk op hem zullen zetten.
Ik vind Dijks de meevaller van het jaar. Degelijk, goeie voorzet, niks mis mee, verademing na die zelfoverschatter van een Boilesen. En wat mij betreft absoluut niet de dissonant in de Ajax defensie.
Ik vind Dijks de meevaller van het jaar. Degelijk, goeie voorzet, niks mis mee, verademing na die zelfoverschatter van een Boilesen. En wat mij betreft absoluut niet de dissonant in de Ajax defensie.
Je hebt Boillessen niet zien spelen vorig jaar?
De minste in de huidige defensie he.
Ajax zou eigenlijk iedere speler moeten opleiden. Maar ook ik besef dat dit een utopie is. Het punt is alleen dan een speler te halen die aanzienlijk beter is. En dat is niet gedaan. Op veel posities niet, trouwens. Als je Dijks vergelijkt vorig jaar met Boilesen vorig jaar, schelen ze qua statistieken niet heel veel hoor. Volgens mij kwam zelfs Boilesen net iets beter uit de verf. Dus was Dijks al een aankoop waar je je vraagteken bij kon zetten. Zegt ook alles dat hij de minste is in de tot nu toe sterke verdediging bij Ajax. Wat mij betreft had Emanuelson dan dus ook een ideale speler geweest aangezien hij 1. Tranfservrij was. 2. Toch de ervaring had die Ajax ook zocht (was het nog maar de vraag of hij ook die leidersrol op zich kon nemen). 3. Je toch een speler zocht op zijn positie.