Shayman
New member
Haha en jij gelooft in God.
Die is wel heel leuk.
Haha en jij gelooft in God.
Moet ook nog maar zien of hij in het spel van Ajax past, al denk ik dat je er in de Eredivisie nog wel een heel eind mee kan komen. Voor de rest is het vooral geld weggooien, want waarom nu eenzelfde type spits halen, als die jezelf verhuurt hebt aan Willem II?En de eerste berichten van aankopen door Ajax komen de media in drijven. Traor? van Chelsea (ex-Vitesse huurling) zou op de wenslijst van Overmars staan. Gozer kan zeker ene pot voetballen, maar viel me bij Vitesse altijd op in counters en met zee?n van ruimte om zich heen, iets wat bij Ajax in de eredivisie bijna niet voorkomt. In de basis prima aanschaf, maar of het binnen het spelletje past moet ik nog zien
Ik hoop dat Sinkgraven voorlopig niet fit is, dan komt Frank tenminste ook niet in de verleiding hem op te stellen. Wat een waardeloze aankoop is dat zeg. Iets wat op voorhand ook al te zien was, maar de blinde paniek sloeg toe toen er een paar wedstrijdjes niet gewonnen werd en er wat middenvelders geblesseerd/geschorst waren. Een week na de transfer was iedereen terug en bleek Bazoer makkelijk mee te kunnen, waardoor het helemaal een overbodige aankoop werd.Precies, dan kan je nog beter die Hendriks op de bank zetten. Die jongen kan een goal maken en kost je geen extra knaken. Bovendien kan je hem nog verpatsten als hij toevallig wat goals maakt. Ik zou Milik gewoon laten staan en bij zijn afwezigheid kan je het altijd nog op een andere manier oplossen. Klaassen als valse negen of iets dergelijks. Het belangrijkste is dat er iemand op het middenveld komt die wat subtieler kan passen en oog heeft voor medespelers. We sterven van het loopvermogen maar niemand speelt die gasten in. Wanneer is onze vriend Sinkgraven weer fit? Die komt qua type nog het meest in de buurt.
Speelt bij Willem II ook als linksbuiten, omdat hij niet kan op het middenveld. Eens kijken wat hij kan over een half jaar.Laten we niet vergeten dat Andersen vorig jaar best wel wat minuten de kans kreeg en toen vooral in de weg liep. Ik ben bang dat hij straks na de zomer toch weer net te kort komt voor de basis.
Ik las laatst dat Lens niet ge?nteresseerd is in Ajax, omdat ze geen Europees meer spelen. De tegenstand in de Eredivisie boeit hem niet meer.
Van mij mag hij Europees blijven spelen met Sunderland en ver weg blijven uit de ArenA.
Jezus christus Lens, alsjeblieft zeg. Gaan we ook Emanuelson nog terug halen?
Jezus christus Lens, alsjeblieft zeg. Gaan we ook Emanuelson nog terug halen?