Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Het is inderdaad vreemd dat Milik wel is gecontracteerd en nu terzijde wordt geschoven. Die transfer is gerust wel met De Boer afgestemd. Misschien de initi?le huurconstructie in mindere mate, maar het lichten van de optie zeker.
 

Maasveld

Well-known member
Ik heb het idee dat Milik het tegen de kleintjes wel kan, maar als er een beetje tegenstand is hij vrijwel geen poot aan de grond krijgt.
 

Batigoal

Well-known member
In Belgische media worden Edmilson Junior (Sint-Truiden) en Milos Kosanovic (KV Mechelen) in verband gebracht met Ajax. Ik zou de komst van beiden toejuichen, maar dat zou dus betekenen dat Ajax extra creativiteit voorin en een fysiek sterke centrumverdediger zou zoeken. Lijkt me dus te mooi om waar te zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Frenkie de Jong is niet doorgebroken bij Willem II en daarom haalt Ajax hem in de winterstop al naar Amsterdam terug. Hij zal waarschijnlijk na de winter in Jong Ajax terechtkomen.
 

zwammy

Well-known member
Frenkie de Jong is niet doorgebroken bij Willem II en daarom haalt Ajax hem in de winterstop al naar Amsterdam terug. Hij zal waarschijnlijk na de winter in Jong Ajax terechtkomen.

Die wou toch al met alle geweld naar Ajax? Heeft Ajax hem weer uitgeleend aan Willem II?
 

Voetbal-Coach

Administrator
Hij is inderdaad afgelopen zomer door Ajax gehaald en mocht het seizoen bij Willem II starten. Wat de reden is dat hij nu ineens naar Amsterdam "terug" moet, weet ik ook niet..
 
G

Gast

Guest
Vast omdat bij Willem II eigenlijk alleen Andersen zich ontwikkeld. Frenkie krijgt ook geen kans, dan lijkt het me beter dat hij in de Juup League speelminuten krijgt.


Tevens vandaag het bericht dat van Rhijn op weg lijkt naar Galatasaray. Goed voor hem, goed voor de kas, jammer dat je dan bijna geen Back-up hebt als Tete geschorst of geblesseerd is. Nu die schele linksback nog..
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat doet die eigenlijk nog? Alleen. Met Jong Ajax meetrainen?

Die maakt zich op voor zijn toptransfer. Hij is momenteel denk ik bezig aan zijn langste reeks ooit zonder blessure.

Verder lijkt mij inderdaad gewoon een kwestie van een rechtsback doorschuiven. Wel opvallend dat Ajax meestal wel aardige rechtsbacks heeft. Ook in de jeugdteams zie je dat vaak.
 

Maasveld

Well-known member
Verder lijkt mij inderdaad gewoon een kwestie van een rechtsback doorschuiven. Wel opvallend dat Ajax meestal wel aardige rechtsbacks heeft. Ook in de jeugdteams zie je dat vaak.

Dat zijn geloof ik veelal van nature centrale verdedigers.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat zijn geloof ik veelal van nature centrale verdedigers.

Klopt. Het zijn meestal redelijke kleerkasten die ze op de back hebben spelen. Veelal donkere spelers. Opvallend genoeg zijn de centrale verdedigers vaak blank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan