Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eresd?g?

Banned
Nou goed, waar het mij dus om ging is dat het best knap is dat je als Nederlandse club dergelijke bedragen gewoon kan weigeren. Ze hebben een flinke buffer opgebouwd. Daarnaast is het natuurlijk ook wel fijn dat Klaassen zelf ook aangegeven heeft nog minimaal een jaar te willen blijven en waarschijnlijk nog twee jaar. Prima zaak.

Mocht deze groep (op Cillessen na, die is onhoudbaar na komend seizoen) bij elkaar blijven de komende twee/drie jaar kan er echt wel leuk team ontstaan. Maar goed, dat werd ook gezegd over het team Eriksen, Suarez, Vertongen...
 

Eresd?g?

Banned
Dijks is prima aankoop. Dom alleen dat ze m hadden laten gaan. Younes kan je nog niets van zeggen en Sanogo is een vriendendienst.
 

Maasveld

Well-known member
Dijks is prima aankoop. Dom alleen dat ze m hadden laten gaan. Younes kan je nog niets van zeggen en Sanogo is een vriendendienst.
Dijks hobbelt lekker mee ja, maar is toch niet van het niveau wat Ajax na hoort te streven. Younes zat op de bank bij een 2. Bundesligist en vriendendiensten heb je niet nodig als je geld hebt.
 

Eresd?g?

Banned
Dijks heeft zich prima ontwikkeld en werd niet voor niets gelinkt aan Oranje. Prima back zoals ik al jaren aangaf. Younes valt nog niks over te zeggen. Heeft nog geen minuut kunnen spelen. Misschien is het wel de volgende Gronkjaer, weet jij veel. In Duitsland durven ze nou eenmaal jonkies niet voor de leeuwen te gooien. In Nederland wel. Clubs moeten wel :p
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax transfer topic

Dijks werd door zijn eigen trainer het Nederlands elftal in gepraat nog voor de eerste training. Tsja... Lekker veel concurrentie ook op die positie. Centrale verdediger Kongolo die net een paar wedstrijd als linksback heeft gespeeld krijgt iig nog de voorkeur boven Dijks en straks is Willems terug.
 

Maasveld

Well-known member
Dijks heeft zich prima ontwikkeld en werd niet voor niets gelinkt aan Oranje. Prima back zoals ik al jaren aangaf. Younes valt nog niks over te zeggen. Heeft nog geen minuut kunnen spelen. Misschien is het wel de volgende Gronkjaer, weet jij veel. In Duitsland durven ze nou eenmaal jonkies niet voor de leeuwen te gooien. In Nederland wel. Clubs moeten wel :p
De huidige trainer van Gladbach zette in volle degradatiestrijd een keeper van 18 jaar op doel. Als dat niet voor de leeuwen gooien is weet ik het ook niet meer. Bij Kaiserslautern heeft hij nauwelijks in de basis gestaan en alle Gladbach-supporters die ik ken lachten zich de ballen uit zijn broek dat Ajax daar 2,5 miljoen voor heeft betaald. Maar goed, het zal waarschijnlijk inderdaad de nieuwe Gronkjaer worden. Punt is echter dat het wederom een speler is waarvan je nog maar moet zien of het wat wordt en dus totaal niet past in het plaatje van een volle portemonnee.
 

Eresd?g?

Banned
Sommige wedstrijden zijn echt zo slecht. Maar ook wel weer vermakelijk. Maar erg mager niveau. Feit. Verdedigen kunnen sommige spelers niet eens. Waar en hoe het ineens is misgegaan aantal jaar geleden weet ik niet.
 

Eresd?g?

Banned
Vooral niet als je een Europees gezien ontzettend laag salarisplafond aanhoudt.
Dat is ??n van mijn grootste vragen. Hoe kunnen clubs in Portugal, Frankrijk, Oekra?ne, Turkije en Griekenland bijvoorbeeld wel miljoenen en miljoenen betalen en Nederlandse clubs kunnen dat niet. Waar halen die clubs hun geld dan vandaan?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Misschien hebben die gewoon een wat minder sociaal loonsysteem en krijg je als mister bigstar wat meer centjes dan een Davy Klaassen bijvoorbeeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan