Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Geen wonder dat die Boilesen nog geen nieuwe club heeft. De vraagprijs is 2,7 miljoen.

Meestal vangt Ajax dat wel voor dit soort spelers. Als je echter echt graag van zo'n speler af wil, dan zak je wel met je transferprijs. Dan probeer je vooral op een hoog doorverkoop percentage te mikken.
 

JMD

Well-known member
Komt volgens mij elk seizoen voor dat transfers niet doorgaan omdat de deadline net niet gehaald wordt.

Maar hier was in principe de deadline gehaald als ik het goed begrepen heb, maar had 1 van de 2 ploegen het papierwerk niet in orde.
 

JFK

Well-known member
Maar hier was in principe de deadline gehaald als ik het goed begrepen heb, maar had 1 van de 2 ploegen het papierwerk niet in orde.

Was dat vorig jaar ook niet zo met Guidetti? Die kon alsnog naar Celtic na dispensatie.
 

Pascallovic

Well-known member
Maar hier was in principe de deadline gehaald als ik het goed begrepen heb, maar had 1 van de 2 ploegen het papierwerk niet in orde.
Juist dat komt vaker voor, dat men het niet rond krijgt qua papierwerk, omdat ze lopen te kloten om het de laatste dag te regelen.
 
G

Gast

Guest
Boilesen blijft dus ook. Wat gaat daar nu mee gebeuren?

Zoals ik De Boer laatst hoorde gaat hij geen minuten meer maken in het eerste elftal. Ook verwacht ik niet dat hij bij Jong Ajax minuten gaat maken, tenzij er veel personele problemen zijn. Dus ik denk dat het een half jaar lang alleen trainen wordt en dat hij in de winterstop verkocht wordt.
 

A345

New member
Wat is Overmars toch een waardeloze TD. Boilesen niet slijten, Duarte niet slijten, aan komen zetten met Younes en Sanogo enzovoorts...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan