Ex Manchester United keeper Peter Schmeichel zou de club ten zeerste afgeraden hebben om Cilessen te contracteren.
Verdomd, er is dus toch iemand met verstand daar.
Oei, vergeten te quoten. Ik had het over Vermeer natuurlijk.Is ook weer overdreven. Bij penalty's heb je inderdaad weinig aan hem.
Ja oke, maar die krijgt normaal gesproken ook wel een stuk meer ballen op zich afgeschoten.Ook dat is overdreven. We hebben bij Cambuur Nienhuis nog onder de lat staan als opvolger van Bassie.
Oh ja, krijg je dat "doetje" geneuzel ook weer, ik dacht al waar blijven ze.
Ik dacht al... waar blijft de reactie van Eef de Kip.
Oei, vergeten te quoten. Ik had het over Vermeer natuurlijk.
Ook dat is overdreven. We hebben bij Cambuur Nienhuis nog onder de lat staan als opvolger van Bassie.
Het is nog niet duidelijk of hij direct naar Ajax gaat of eerst het seizoen in Tilburg afmaakt.Ajax heeft de Willem II-talent Frenkie de Jong gecontracteerd. Lucas Andersen wordt de rest van het seizoen verhuurd aan de ploeg uit Tilburg. De concurrentie voor op het middenveld wordt nu wel heel groot, zelfs bij Jong Ajax. Wel goed dat Andersen regelmatig aan spelen toe zal komen.
Dat zou echt ongelooflijk zijn. Maar Ajax heeft toch net hem onder contract genomen?Volgens het Franse Canal+ gaat Olymique Marseille, Milik binnen zeeer korte tijd overnemen van Ajax..
Dat zou echt ongelooflijk zijn. Maar Ajax heeft toch net hem onder contract genomen?
Waarom zou je hem willen verkopen?