Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Zinnen met tussenzinnen of meerdere komma's zijn moeilijker te lezen Kevah. De eerste keer dat ik je post las las ik in de laatste zin iets van handig als hangende linksbuiten in het geval dat je tegen tien man speelt.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Opvallende transfer in de maak??

Ajax werkt achter de schermen aan een zeer opmerkelijke terugkeer van Kenneth Vermeer. De sluitpost van Feyenoord moet de vervanger van Jasper Cillessen worden als de Oranje-goalie wordt weggekocht door Manchester United. Dat weet AjaxPrimeur uit betrouwbare bron te melden.

Met de naderende transfer van David De Gea naar Real Madrid worden de geruchten over een vertrek van Cillessen naar Man Utd steeds hardnekkiger. In Nederland zijn vervangers echter nauwelijks voorhanden en mede daardoor is Ajax weer bij Vermeer uitgekomen.

In de ogen van de clubleiding is de 29-jarige Amsterdammer de ideale kandidaat om Cillessen op te volgen, weet deze site. Vermeer heeft bij Feyenoord een gelimiteerde transfersom van vijf miljoen euro in zijn contract staan en Ajax is bereid om dat bedrag op tafel te leggen.

Ajax liet Vermeer slechts ??n jaar geleden met tegenzin naar Feyenoord verkassen. De nu 29-jarige keeper verloor de concurrentiestrijd van Cillessen, kreeg toestemming om voor nog geen miljoen euro te verkassen en toen kwam zaakwaarnemer Winnie Haatrecht plots met Feyenoord op de proppen.

Frank de Boer was destijds witheet over het vertrek van Vermeer naar Feyenoord. De trainer voelde zich genaaid en was geschokt over de plotselinge transfer vlak voor de deadline. Met de terugkeer van Vermeer zou Ajax nu twee vliegen in ??n klap kunnen slaan: de club heeft een geschikte vervanger van Cillessen binnen en concurrent Feyenoord wordt fors verzwakt.
 

Fabian

Active member
Haha, dat zou echt een giller zijn. Dan kun je me wegdragen.

Vijf keer zoveel betalen om hem terug te halen. Briljant. Dan doe ik er echt een strik omheen, want dat is te mooi om te laten passeren.
Dan ben ik weken vrolijk en met Hahn hebben we een prima optie achter de hand.

Maar het zal wel niet. Voetbalprimeur is de bron bemerk ik. Volgende!
 

JFK

Well-known member
Maar het zal wel niet. Voetbalprimeur is de bron bemerk ik. Volgende!

Ja Voetbalprimeur die als bron Ajaxprimeur noemt. Kan het deskundiger?
Ik heb ook even gekeken of Feyenoordprimeur bestaat. En ja, die bestaat ook, dezelfde opmaak als VP en AP.

Als je wel eens kijkt op VP dan lach je je helemaal suf wat betreft de kopjes. Een voorbeeld: Ex Ajacied met PSV verleden wordt genoemd in Liverpool. Dan gaat het gewoon om een 3e-rangs voetballer die nooit is doorgebroken in het 1e van PSV, bij Ajax anderhalve week in de jeugd zat en in de belangstelling staat van Tranmere Rovers.

Ze droppen dit verzinsel gewoon om je kennis te laten maken met deze site en dat je je dan 700 slagen in de rondte klikt.
 

Keyser S?ze

New member
Vooral de laatste zin is wel grappig. "wordt concurrent Feyenoord fors verzwakt". Zoals Vermeer het laatste halfjaar staat te grabbelen zou Feyenoord alleen maar sterker worden van zijn vertrek.
 

Fabian

Active member
Vermeer voelt weer druk door de concurrentie op de bank. En het blijkt dat die druk niet het beste bij hem naar boven haalt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan