Kevah
New member
Ik vraag me altijd af waar je het in godsnaam over hebt.
PBen staat vrij hoor, maar ik snap niet wat je er niet aan begrijpen kan?
Ik vraag me altijd af waar je het in godsnaam over hebt.
Ajax werkt achter de schermen aan een zeer opmerkelijke terugkeer van Kenneth Vermeer. De sluitpost van Feyenoord moet de vervanger van Jasper Cillessen worden als de Oranje-goalie wordt weggekocht door Manchester United. Dat weet AjaxPrimeur uit betrouwbare bron te melden.
Met de naderende transfer van David De Gea naar Real Madrid worden de geruchten over een vertrek van Cillessen naar Man Utd steeds hardnekkiger. In Nederland zijn vervangers echter nauwelijks voorhanden en mede daardoor is Ajax weer bij Vermeer uitgekomen.
In de ogen van de clubleiding is de 29-jarige Amsterdammer de ideale kandidaat om Cillessen op te volgen, weet deze site. Vermeer heeft bij Feyenoord een gelimiteerde transfersom van vijf miljoen euro in zijn contract staan en Ajax is bereid om dat bedrag op tafel te leggen.
Ajax liet Vermeer slechts ??n jaar geleden met tegenzin naar Feyenoord verkassen. De nu 29-jarige keeper verloor de concurrentiestrijd van Cillessen, kreeg toestemming om voor nog geen miljoen euro te verkassen en toen kwam zaakwaarnemer Winnie Haatrecht plots met Feyenoord op de proppen.
Frank de Boer was destijds witheet over het vertrek van Vermeer naar Feyenoord. De trainer voelde zich genaaid en was geschokt over de plotselinge transfer vlak voor de deadline. Met de terugkeer van Vermeer zou Ajax nu twee vliegen in ??n klap kunnen slaan: de club heeft een geschikte vervanger van Cillessen binnen en concurrent Feyenoord wordt fors verzwakt.
Bij Ajax weet je het maar nooit..Tuurlijk niet, zeker niet voor 5x de kostprijs.
Maar het zal wel niet. Voetbalprimeur is de bron bemerk ik. Volgende!
Tuurlijk niet, zeker niet voor 5x de kostprijs.
Waarom niet, vangen we 30 miljoen voor Cillessen en houden we nog 25 miljoen over.
Als jullie 30 miljoen vangen voor Cillessen noem ik mijn kinderen later Eef de Kip en Sanmark.
Opvallende transfer in de maak??
Als jullie 30 miljoen vangen voor Cillessen noem ik mijn kinderen later Eef de Kip en Sanmark.
Ik heb slecht nieuws voor jou, Sinterklaas bestaat niet.
Ik neem tenminste aan dat je erg goedgelovig bent als je dat onzingerucht serieus neemt.