JMD
Well-known member
Dat zal Joost ongetwijfeld precies weten.
Ik kan dat ook zelf opzoeken, maar de map waarin ik al dat soort zaken bij hou ligt thuis, en ik zit nu in Frankrijk...
Dat zal Joost ongetwijfeld precies weten.
Ik vrees het ook. Zo had ik het ook nog maar moeten zien als een de Boer met een Depay had moeten werken zo'n 2 jaar geleden. Zijn jongens met een gebruiksaanwijzing. Hopelijk gaat de Boer zich daar nog in ontwikkelen.Spelers die uit het niets een wedstrijd kunnen beslissen zijn vaak niet makkelijkste jongens en vaak flegmatiek. Kennelijk niet het type speler waar De Boer makkelijk mee om gaat.
Hopelijk dat hij er ook nog wat zelfkritiek ingooit, want als hij meedeed speelde je ook 95% van de tijd met 10 man.Ricardo Kishna staat in de VI deze week. Hij laat weinig heel van Frank De Boer.
Kishna neem ik al niet meer serieus toen hij de opmerking maakte dat hij altijd met Ajax van Feyenoord won in de jeugd. Zijn laatste of ene laatste wedstrijd in de jeugd tegen Feyenoord verloor hij en zat hij in de zak van een verdedigingsduo waarvan de een bij de amateurs speelt en de ander is overgestapt naar FC Utrecht.
Ik vrees het ook. Zo had ik het ook nog maar moeten zien als een de Boer met een Depay had moeten werken zo'n 2 jaar geleden. Zijn jongens met een gebruiksaanwijzing. Hopelijk gaat de Boer zich daar nog in ontwikkelen.
In maar liefst 5 van de 13 wedstrijden (vooruit, daarbij zaten 2 invalbeurten).Ik baal er wel van dat Kishna weg is. Velen zijn kritisch op zijn prestaties van vorig seizoen, maar hij was na de winterstop de enige aanvaller die een behoorlijk rendement had. Hij was inderdaad grote delen van de wedstrijd onzichtbaar, maar hij had wel zowat iedere wedstrijd een doelpunt of assist achter zijn naam staan. Ik hoop voor hem dat hij het goed gaat doen bij Lazio.
In maar liefst 5 van de 13 wedstrijden (vooruit, daarbij zaten 2 invalbeurten).
Juist het rendement van hem vond ik erg laag.Ik baal er wel van dat Kishna weg is. Velen zijn kritisch op zijn prestaties van vorig seizoen, maar hij was na de winterstop de enige aanvaller die een behoorlijk rendement had. Hij was inderdaad grote delen van de wedstrijd onzichtbaar, maar hij had wel zowat iedere wedstrijd een doelpunt of assist achter zijn naam staan. Ik hoop voor hem dat hij het goed gaat doen bij Lazio.
Volgens ad.nl heeft Van Gaal aangegeven bij zijn bestuur dat De Gea weg moet en dat hij Cillessen wil. Als Ajax zijnde zou ik nu bidden dat het al 1 september is, want als dat balletje eenmaal gaat lopen.
Volgens ad.nl heeft Van Gaal aangegeven bij zijn bestuur dat De Gea weg moet en dat hij Cillessen wil. Als Ajax zijnde zou ik nu bidden dat het al 1 september is, want als dat balletje eenmaal gaat lopen.
Real heeft ook al de eerste keeper van Espanyol gehaald als vervanger van Casillias en met Keylor Navas hebben ze daar ook al een prima doelman. Ze hebben er ook nog eentje van 20 gehaald deze week. Waarom zou je 3 keepers gaan halen in 1 transferperiode?Ze hebben Romero toch al?
Real heeft ook al de eerste keeper van Espanyol gehaald als vervanger van Casillias en met Keylor Navas hebben ze daar ook al een prima doelman. Ze hebben er ook nog eentje van 20 gehaald deze week. Waarom zou je 3 keepers gaan halen in 1 transferperiode?
Zodat je Bale op rechtsbuiten kan neerzetten. Een keeper is nog wel redelijk positiegebonden, of ze moeten een keeper in de spits gaan neerzetten.Waarom zou je Bale halen als je Ronaldo al voor die positie hebt ?