Dat lijkt me ook niet waarschijnlijk.Naar welke statistieken kijk je dan? Hoeveel chicks er gescoord worden op de vrije maandagavond?
Dat lijkt me ook niet waarschijnlijk.Naar welke statistieken kijk je dan? Hoeveel chicks er gescoord worden op de vrije maandagavond?
Naar welke statistieken kijk je dan? Hoeveel chicks er gescoord worden op de vrije maandagavond?
Een hoop onzinnige/onnodige stats voor verdedigers. Ik zou liever willen weten hoeveel doelpunten zijn voorkomen door een tackle of loopactie (of een goed gokje naar links of rechts natuurlijk). Dijks 'voelt' in ieder geval een stuk zekerder dan Boilesen, dat heeft meer waarde dan passzuiverheid, schotzuiverheid en gewonnen luchtduels (wtf, het is geen centrale verdediger h??)
Mja, gewonnen duels in percentage. Als je er 3 aangaat en je wint er toevallig 2 dan schiet dat wel gelijk goed op. Waar zijn de absolute aantallen?
Een goede back komt sowieso niet in een duel maar heeft de bal al doordat hij de pass kan lezen of door zo positie te kiezen dat de middenvelder voor hem het duel kan winnen omdat de tegenpartij niet gelijk door kan spelen.
Een goede back komt sowieso niet in een duel maar heeft de bal al doordat hij de pass kan lezen of door zo positie te kiezen dat de middenvelder voor hem het duel kan winnen omdat de tegenpartij niet gelijk door kan spelen.
Ik vraag me wel af wat er gaat komen van de aanvallende ambities bij Tete. Van Rhijn startte verdedigend uitstekend tot hem werd opgedragen om als een malle naar voren te rennen, een rol die hem destijds totaal niet lag. Ik hoop dat Tete eenzelfde lot bespaard blijft. Verbetering is prima maar je zal wel de balans moeten vinden en dicht bij de dingen moeten blijven die je goed kan. Het voordeel is wel dat Tete veel kan corrigeren met agressief verdedigen.
..... en als je de bal niet hebt dan kan je ook niet scoren.
En Dijks dit seizoen?
Ik vind het sowieso lastig om obv dit soort lijstjes een oordeel te vellen.
Ik vond dat niet heel verrassend hoor. Ajax speelt verder van eigen goal af. Ajax heeft de Boer als coach.
Nogmaals, ik weet nooit zo goed wat ik met dit soort lijstjes aan moet, ook al heeft iemand heel veel passes voorwaarts, als het merendeel van die passes bij de tegenstander terecht komt dan heb je er niet zo veel aan.