Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
Hoeveel clubs spelen er dan met een bus voor de goal tegen Ajax? Ja als je eerst tien keer breed speelt, dan is de tegenstander ondertussen wel weer terug.
Moet je aan Frank de Boer vragen. Die had het vandaag in het AD over tegenstanders die twee bussen voor het doel parkeren. Als dat zijn stelling is, heeft het weinig nut om Lens te halen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Moet je aan Frank de Boer vragen. Die had het vandaag in het AD over tegenstanders die twee bussen voor het doel parkeren. Als dat zijn stelling is, heeft het weinig nut om Lens te halen.

Klopt. Misschien mogen ze Narsingh van PSV overnemen. Net zo nuttig als Lens tegen een clubs die kennelijk de bus parkeren tegen Ajax. Wat overigens onzin is, maar dat zijn we de laatste twee jaar wel van hem gewend.
 

Eef de Kip

Well-known member
Klopt. Misschien mogen ze Narsingh van PSV overnemen. Net zo nuttig als Lens tegen een clubs die kennelijk de bus parkeren tegen Ajax. Wat overigens onzin is, maar dat zijn we de laatste twee jaar wel van hem gewend.

Anders ga je met droge ogen beweren dat we alleen maar tegen tegenstanders spelen die de boel lekker open gooien achterin.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Anders ga je met droge ogen beweren dat we alleen maar tegen tegenstanders spelen die de boel lekker open gooien achterin.

Welke ploeg parkeert er dan echt een bus in Nederland? FC Utrecht schijnt het te doen, maar verder stelt het toch allemaal niet heel veel voor?
 

Eef de Kip

Well-known member
Als we thuis spelen heb ik nou zelden de indruk dat we tegen ploegen spelen die de boel lekker open gooien achterin.
 

Fabian

Active member
Als we thuis spelen heb ik nou zelden de indruk dat we tegen ploegen spelen die de boel lekker open gooien achterin.

Het lijkt me niet meer dan logisch dat je uit tegen Ajax niet meteen de poorten opengooit.

Alleen een bus parkeren? Lijkt me wat overdreven gesteld. Een beetje gefrustreerd gesteld ook. Alsof het kwalijk is.
 

JMD

Well-known member
Het lijkt me niet meer dan logisch dat je uit tegen Ajax niet meteen de poorten opengooit.

Alleen een bus parkeren? Lijkt me wat overdreven gesteld. Een beetje gefrustreerd gesteld ook. Alsof het kwalijk is.

En verder ook niet anders dan 'kleine' ploegen die naar De Kuip of het Philips Stadion komen.
 

Fabian

Active member
En verder ook niet anders dan 'kleine' ploegen die naar De Kuip of het Philips Stadion komen.

Ik heb ??n keer een 'kleine' ploeg echt de poorten open zien gooien in De Kuip en dat was Bosz met Heracles. Dat werd 6-0.
Dat was niet eens bewonderenswaardig. Dat was compleet van de pot gerukt.
 

Batigoal

Well-known member
Het punt is dat we tegen verdedigende tegenstanders nul creativiteit of ingevingen op het middenveld hebben. Daarom snap ik ook niet waarom Sch?ne niet vaker speelt, want die heeft dat onvoorspelbare wel waarmee hij iets kan forceren.

Maar een voetballende spits gaat daar niets aan veranderen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Het lijkt me niet meer dan logisch dat je uit tegen Ajax niet meteen de poorten opengooit.
Ik zeg toch ook niet dat het raar is?

Alleen een bus parkeren? Lijkt me wat overdreven gesteld. Een beetje gefrustreerd gesteld ook. Alsof het kwalijk is.

Een bus parkeren is toch wat het is? Hij benoemt gewoon de feiten. Dat het aan hem is om daar dan mee om te gaan is wat anders maar goed, gefrustreerd en kwalijk dus.
 

Maasveld

Well-known member
Een bus parkeren is toch wat het is? Hij benoemt gewoon de feiten. Dat het aan hem is om daar dan mee om te gaan is wat anders maar goed, gefrustreerd en kwalijk dus.

Ik snap het probleem van de Boer niet echt. Ze hebben het vaakst gescoord van iedereen. Het gaat juist mis tegen ploegen die niet de bus parkeren.
 

Eef de Kip

Well-known member
Mwah, ook tegen ploegen die de bus wel parkeren vind ik dat het wel iets creatiever kan, probleem is mi dat het over het geheel genomen net iets te veel van hetzelfde is qua spel.
 

Fregge

Well-known member
Creativiteit wordt er uit gesloopt door de Boer. Ben ook best blij dat die (waarschijnlijk) eind van het seizoen weggaat.
 

Shayman

New member
Creativiteit wordt er uit gesloopt door de Boer. Ben ook best blij dat die (waarschijnlijk) eind van het seizoen weggaat.

Inderdaad, elke leuke jonge voetballer de laatste 5 jaar is zeer snel gebroken en weer opgebouwd volgens het saaie De Boer principe van degelijkheid en zakelijkheid. En nog steeds houdt die beste man vol dat hij bijvoorbeeld Sch?ne niet nodig heeft terwijl dat degene was die altijd op een onverwacht moment de wedstrijd kan kantelen.

Die speler zou ik zo graag zien bij PSV, dat zou echt de ideale nummer 12 voor ons zijn.
 

Marinos

Well-known member
Om maar eens even een balletje op te gooien, hoe staan we tegenover van der Vaart als valse spits bij Ajax? Ik heb hem laatst als invaller zien spelen bij Betis en werkelijk alle ballen kwamen aan. Tussendoor, overheen, echt alles. Nou is dat een moment opname, maar juist als spits heeft hij niet meer het loopvermogen nodig wat op het middenveld wel nodig is.


Van der Vaart zegt dat hij 'absolute dieptepunt' in loopbaan heeft bereikt
Foto: ANP
Gepubliceerd: 14 januari 2016 09:07
Laatste update: 14 januari 2016 09:14

Rafael van der Vaart is ontevreden over zijn situatie bij Real Betis Sevilla. De 32-jarige middenvelder slaagde er in zes maanden nog niet in een vaste waarde te worden bij de promovendus.
Afgelopen dinsdag zat hij zelfs niet in de selectie voor het bekerduel met stadgenoot Sevilla. De club van Van der Vaart werd met 4-0 afgedroogd door de Europa League-houder.

"Ik moet toegeven dat ik het absolute dieptepunt in mijn loopbaan heb bereikt", zegt Van der Vaart in gesprek met Bild. "Ik wil graag spelen."

Het Spaanse avontuur van de oud-speler van Ajax, Hamburger SV, Real Madrid en Tottenham Hotspur begon door blessureleed al niet zoals gewenst. Mede daardoor kwam hij slechts in zeven competitieduels in actie.

Van der Vaart tekende afgelopen zomer een contract tot halverwege 2018 bij de club uit Sevilla, die momenteel de vijftiende plaats bezet in de Primera Division.

Door de slechte prestaties werd trainer Pepe Mel eerder deze maand ontslagen door het bestuur.
 

Abubakari

Well-known member
Vaak geblesseerd en lijkt zijn beste tijd toch wel gehad te hebben. Gezellig voor Johnny Heitinga, een lotgenoot, maar verder maar niet meer aan beginnen.
 

Keyser S?ze

New member
Beetje het standaard verhaal van Van der Vaart. Met hoge verwachtingen binnengehaald worden en dan totaal niet presteren. De laatste jaren of geblesseerd of bankzitter of tribuneklant. Daar moet je niet eens aan willen beginnen.
 

Batigoal

Well-known member
Tsja, ik begreep zijn beweegredenen om Betis te verkiezen boven Ajax afgelopen zomer wel, maar als hij daar tribuneklant is gaat hij hier ook geen basisklant worden. En ja, de Spaanse competitie is veel beter, maar dan nog is dit een kansloos verhaal.
 

Pascallovic

Well-known member
Hij presteert niet voor niets al meer dan 2 jaar helemaal niks meer. Waarom zou ie bij ons dan nog wel een opleving kennen? Ik gun hem het beste hoor, maar ik vrees dat het gewoon over is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan