DeftonesJP
New member
Eens met de heren hierboven, emotioneel zou het mooi zijn maar voetbaltechnisch vrees ik het ergste en dat laatste is best belangrijk.
Ok? ik ben overtuigd.Gelijk doen.
Een bus parkeren is toch wat het is? Hij benoemt gewoon de feiten. Dat het aan hem is om daar dan mee om te gaan is wat anders maar goed, gefrustreerd en kwalijk dus.
Zo is hoe ik het lees. Wat jij er verder van vindt, is aan jou. Ik vind het dom gezever van De Boer.
Hij heeft weinig keus. Bij semi-profclub SC Heerenveen kwam hij er tenslotte ook al niet in.Ik weet niet of Duarte wel bij een semi-profclub wil gaan voetballen
Hij heeft weinig keus. Bij semi-profclub SC Heerenveen kwam hij er tenslotte ook al niet in.
Hoop dat die jongen nog anderhalf jaar blijft, trekt hij de huidige lijn door dan is die sowieso onhoudbaar maar als hij nu al weg gaat vrees ik dat de stap naar de Europese subtop te groot is. Wel kut want als je zo'n jongen een jaar of 5 zou kunnen houden kun je Europees ook is stappen gaan maken. Nou heb je na volgend jaar weer 40 miljoen op de bank.
Van der Vaart kan mogelijk naar Antalyaspor. Vermoedelijk is het dus nog steeds te vroeg voor een terugkeer naar Ajax.