Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeftonesJP

New member
Eens met de heren hierboven, emotioneel zou het mooi zijn maar voetbaltechnisch vrees ik het ergste en dat laatste is best belangrijk.
 

SanMark.

Well-known member
Dan had hij een half jaar terug al moeten komen en toen vond ik het al geen goed idee.

Mocht hij komen dan is het hopelijk in de vorm van een prestatie contract en dat hij dan per wedstrijd betaald gaat worden. ( Jong Ajax telt niet mee)
 

Fabian

Active member
Een bus parkeren is toch wat het is? Hij benoemt gewoon de feiten. Dat het aan hem is om daar dan mee om te gaan is wat anders maar goed, gefrustreerd en kwalijk dus.

Zo is hoe ik het lees. Wat jij er verder van vindt, is aan jou. Ik vind het dom gezever van De Boer.
 

Batigoal

Well-known member
Dit had net zo goed in het Bizar Nieuws-topic gekund, maar er is concrete interesse in Lerin Duarte. Morgen vliegt Duarte naar Malta om daar met Terek Grozny te onderhandelen over een transfer.
 

Pascallovic

Well-known member
Schijnbaar is dat tegenwoordig de waarde van een groot talent met 1 jaar Eredivisie ervaring. Snap wel dat Ajax akkoord ging met het bedrag.
 

DeftonesJP

New member
Klopt en het kon oplopen tot het dubbele toch? Ik begreep dat er allerlei bonussen waren afgesproken en dan hele waarschijnlijke varianten. Dat maakt het helemaal een bizar bedrag. Ik vrees dat we niet heel lang gaan genieten van onze vriend Bazoer.
 

Eef de Kip

Well-known member
Hoop dat die jongen nog anderhalf jaar blijft, trekt hij de huidige lijn door dan is die sowieso onhoudbaar maar als hij nu al weg gaat vrees ik dat de stap naar de Europese subtop te groot is. Wel kut want als je zo'n jongen een jaar of 5 zou kunnen houden kun je Europees ook is stappen gaan maken. Nou heb je na volgend jaar weer 40 miljoen op de bank.
 

Batigoal

Well-known member
Hoop dat die jongen nog anderhalf jaar blijft, trekt hij de huidige lijn door dan is die sowieso onhoudbaar maar als hij nu al weg gaat vrees ik dat de stap naar de Europese subtop te groot is. Wel kut want als je zo'n jongen een jaar of 5 zou kunnen houden kun je Europees ook is stappen gaan maken. Nou heb je na volgend jaar weer 40 miljoen op de bank.

Dit dus. Bazoer zal in de zomer wel vertrekken, maar je kunt nu al uittekenen dat hij dan ??n van de vele talenten is op zijn positie bij de club waar hij naar toe gaat en vervolgens een paar jaar op de tribune terecht komt. Om na een paar seizoenen erachter te komen dat de stap te vroeg is gezet.

Wellicht kunnen we hem aan een Europese topclub slijten met de optie om hem nog een jaar of 2 te huren. Dat zou voor alle partijen ideaal zijn. Heeft Bazoer zijn zekerheid van een topclub en heeft Ajax nog even de beschikking over hem.
 

Fregge

Well-known member
Je moet er toch niet denken dat Bazoer vertrekt. Voor Klaassen en Gudelj staan opvolgers klaar (al zijn het beide dezelfde types), maar voor Bazoer vrees ik dat er 1 gehaald moet worden. Overmars z'n scoutingsbeleid zal die Joey vd Berg of Marten de Roon halen of zo.
 

Balderas

New member
Marten de Roon lijkt mij zelfs al niet eens meer haalbaar. Denk niet dat ajax het bedrag wil betalen wat hij in Italie krijgt. Die jongen speelt daar trouwens wel erg sterk, zal mij niet verbazen als er voor hem binnenkort een grotere Italiaanse club komt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Van der Vaart kan mogelijk naar Antalyaspor. Vermoedelijk is het dus nog steeds te vroeg voor een terugkeer naar Ajax.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan