zwammy
Well-known member
Maw er valt niets zinnigs over te zeggen wat de waarde is.
Klopt, maar never nooit 20 of meer
Maw er valt niets zinnigs over te zeggen wat de waarde is.
Ja, maar dat is een voetballer. Courtois is voor 9 miljoen naar Chelsea gegaan, Mignolet voor 12 naar Liverpool.
Dan gaan er een paar huilen volgens mij.vooral voor dit topic zou dat natuurlijk bijzonder leuk zijn.
Overigens zal het wel onzin zijn aangezien de kenners op dit forum er natuurlijk veel meer verstand van hebben dan vd Gouw.
Courtois was al jaren geleden lang voordat hij bij Atletico speelde, Mignolet liep het contract van af en is minder goed dan Cilissen.
Heeft Cilissen niet gereageerd toen je hem een brief stuurde en vroeg om een foto met handtekening?
Ik kan er overheen gelezen hebben maar volgens mij zegt dat ook niemand hier.
Denk dat t wel meevalt. Zo bijzonder is t niet in de P.L. voor keepers. Een Vermeer zou t wel lastig hebben verwacht ik. Maar dat dacht ik ook over Vorm en die heeft zich ook bewezen. Bij Swansea welteverstaan....Tussen de 6 en 35 miljoen dus? Maar ben ik de enige die denkt dat het spel in de 16 in Engeland wel eens niet zo best bij Cillessen zou passen? Misschien een beetje te hoog in de boom maar hij zou wel heel prima bij Barcelona passen.
Bij Swansea welteverstaan....
Uh....dat hij bij Tottenham nog niet echt wat heeft kunnen laten zien.Wat wil je daar mee zeggen?!
Niet waar....? Is dat nou goed beleid?Nou wil Ajax ineens Dijks terug kopen van Willem II, hahaha
Dus als Feyenoord afhaakt, moet Ajax z'n eigen opgedreven prijs betalen voor een speler die ze ooit verkocht hebben omdat hij niet goed genoeg zou zijn.
Briljant.
Nou ja, het lijkt me als je als Ajax een bod neerlegt en Willem II / Dijks zeggen 'ja', dat je dan de deal moet maken.