Zulde niet doen maar pretendeer niet dat je een Neuer of Courtois onder de lat hebt staan.
Daarnaast zou ik niet weten waarom Cillessen over de twintig miljoen zou moeten kosten. Een aardige keeper, maar het is ook niet de absolute top wat je als Manchester United in huis haalt. Maar wellicht zijn jullie de gelukkige.
Speedy Gonzalez
Speedy Gonzalez
soms is een kleine nuance nodig als iedereen ergens zeer negatief over is , of zeer positief.Je bent genoeg negatief over van alles. Maar laat ik je niet triggeren. Dit is de Ajax-sectie.
het is later met vander Sar ook allemaal goed gekomenMaar het is na?ef om niet te denken dat bij deze transfer de media niet die penaltyserie naar voren haalt. Zijn penaltyskills zijn niet echt fantastisch en des te hoger het niveau des te meer je daarmee in aanraking zal komen. Wel een nadeel voor een doelman met een dergelijke prijskaartje.
Alles meer dan 15 miljoen zou inderdaad belachelijk zijn.Daarnaast zou ik niet weten waarom Cillessen over de twintig miljoen zou moeten kosten. Een aardige keeper, maar het is ook niet de absolute top wat je als Manchester United in huis haalt. Maar wellicht zijn jullie de gelukkige. Een Shaw werd ook voor een belachelijke prijs aangetrokken.
Ik heb het stukje nu 3 keer gelezen maar ik kan nou niet echt terugvinden waar hij stelt dat hij net zo goed is als Neuer of Courtois.
'Hij is niet te koop', benadrukt directeur voetbalzaken Marc Overmars vandaag in De Telegraaf. 'Nee, ook niet voor 25 miljoen euro.' Volgens de krant zou dat het bedrag zijn dat Van Gaal mag uitgeven voor de opvolger van David de Gea, die overstapt naar Real Madrid.
Cillessen herhaalt: 'Anders niet verlengd'
Jasper Cillessen heeft in een uitgebreid interview met Voetbal International nog maar eens benadrukt dat hij niet weg hoeft uit Amsterdam. De goalie zette met zijn volle verstand een krabbel onder een nieuw contract en bovendien heeft hij zin in komend seizoen.
'Kijk, als ik hier had weg gewild, dan had ik mijn contract niet verlengd tot 2018. Mijn vorige contract liep tot 2016 en dan was deze zomer het moment geweest om te vertrekken. Bovendien was de trainer duidelijk toen hij vragen over mij kreeg. De clubleiding gaat ervoor liggen, mocht de buitenlandse belangstelling concreet worden', aldus Cillessen.
Als je dit idiote stuk had gelezen had je wel begrepen dat alles boven de 25 miljoen uitkomt in richting Neuer en Courtois. Of zit ik er naast?
Ik heb het stuk gelezen maar ik zie nog steeds niet waar Overmars stelt dat hij net zo goed is als die 2 maar wellicht dat jij het stuk anders interpreteert dan ik. Verder denk ik dat Neuer en Courtois een stuk boven die 25 miljoen liggen.
Ja, hoeveel miljoen zijn die waard dan? Worden die prijzen nog absurder dan.
Goed, dan zal Cillissen inderdaad niet boven de 10 uitkomen. Maar altijd proberen, er lopen genoeg gekken rond.
Duidelijk Miklo, maar ruim overschat zoals jullie hem wegzetten.