Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabian

Active member
Ik las ergens zelfs een bedrag van 25 tot 35 miljoen als De Gea naar Real gaat.

Als je Stekelenburg kan halen, moet je gewoon 'Ja' zeggen op 25-35 miljoen.

Je denkt toch niet dat wanneer De Gea 25 tot 35 miljoen oplevert dat ze hetzelfde bedrag gaan betalen voor Cillessen? Daar gaan ze natuurlijk gewoon onder zitten. We hebben het over een keeper in de Eredivisie.
 

Fabian

Active member
Komt binnen als de keeper die gepasseerd werd voor een penaltyserie op een WK. Dan gaat er al wat geld af.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Komt binnen als de keeper die gepasseerd werd voor een penaltyserie op een WK. Dan gaat er al wat geld af.
Maar wel een heel WK gekeept heeft. De vaste keeper van de nummer drie van de wereld. Daarnaast heeft Van Gaal blijkbaar meer verttouwen in hem dan zijn penaltykiller, anders had hij h?m wel gekocht.

20 miljoen, geen center minder en poot stijf houden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als het aan Cillessen had gelegen lagen we er na de strafschoppenserie tegen Costa Rica eruit. Verder natuurlijk een prima keeper, maar niet eentje in het rijtje Courtois en Neuer. Stekelenburg in de goal word je niet echt zwakker van.
 

ALenstra

Well-known member
De laatste jaren heeft Steek toch vooral reserve gestaan? Al denk ik dat hij bij Ajax weer kan opbloeien.
 

Fabian

Active member
Hoezo , ik ben niet negatief over Rutten , niet over de spelers van Feyenoord en niet over van Geel.

Je bent genoeg negatief over van alles. Maar laat ik je niet triggeren. Dit is de Ajax-sectie.

Maar het is na?ef om niet te denken dat bij deze transfer de media niet die penaltyserie naar voren haalt. Zijn penaltyskills zijn niet echt fantastisch en des te hoger het niveau des te meer je daarmee in aanraking zal komen. Wel een nadeel voor een doelman met een dergelijke prijskaartje.

Daarnaast zou ik niet weten waarom Cillessen over de twintig miljoen zou moeten kosten. Een aardige keeper, maar het is ook niet de absolute top wat je als Manchester United in huis haalt. Maar wellicht zijn jullie de gelukkige. Een Shaw werd ook voor een belachelijke prijs aangetrokken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Shaw is natuurlijk een Engelsman. Daar tikken ze in Engeland echt de gekste bedragen voor neer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan