Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
Ik verwacht ook wel dat dat de max is. Maar goed, we zullen zien wie er gelijk heeft. Ik zal de eerse zijn die mijn ongelijk toe zou geven als Cillissen boven de 20 uitkomt.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik ben dan wel benieuwd wie Ajax dan gaat halen, want er schiet me eigenlijk niet veel binnen voor vervanging.
 

miklo

Member
Ik ben dan wel benieuwd wie Ajax dan gaat halen, want er schiet me eigenlijk niet veel binnen voor vervanging.

Stekelenburg zou een prima optie zijn. Als die nog wil tenminste. Anders zou je eens kunnen informeren bij bijvoorbeeld Tottenham voor Vorm.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben dan wel benieuwd wie Ajax dan gaat halen, want er schiet me eigenlijk niet veel binnen voor vervanging.

Ze hebben toch die gast van Barcelona gehaald?

Maar goed, Cillessen gaat deze zomer echt niet weg. Geen enkele club gaat meer dan 20 miljoen betalen voor een hele modale keeper. Ook Man United niet.
 

miklo

Member
Ze hebben toch die gast van Barcelona gehaald?

Maar goed, Cillessen gaat deze zomer echt niet weg. Geen enkele club gaat meer dan 20 miljoen betalen voor een hele modale keeper. Ook Man United niet.

Onane is nog niet klaar voor een basisplaats.
 

SanMark.

Well-known member
Ik verwacht ook wel dat dat de max is. Maar goed, we zullen zien wie er gelijk heeft. Ik zal de eerse zijn die mijn ongelijk toe zou geven als Cillissen boven de 20 uitkomt.
Volgens mij word hier op het forum alleen maar ontkracht of hij net zo goed is als de echte toppers, en daarnaast word hier ook nergens gezegd dat hij 25 miljoen gaat opbrengen. Als hij al weg gaat zal het bedrag ergens bij de 15 miljoen liggen.

plus niemand heeft ook maar gezegd dat hij net zo goed is als Neuer en Courtois, jij was de enige die de vergelijking met die twee gemaakt heeft. Meeste Ajacieden in deze sectie waren een heel stuk realistischer.
 

SanMark.

Well-known member
Ik ben dan wel benieuwd wie Ajax dan gaat halen, want er schiet me eigenlijk niet veel binnen voor vervanging.

Nee mij ook helemaal niets. In Nederland loopt zo niets rond. En met "onze" scouting is het angst en beven wat eruit gaat komen. Enige realistische optie wat een beetje in de buurt komt is oud Ajax keeper Padt. Daarnaast natuurlijk Stekelenburg maar die heeft ook 3 of 4 jaar stilgestaan.
 

miklo

Member
Van der Gouw helpt Ajax nog een handje met de prijs. Hopelijk belt hij ook nog even met zijn oude club:

‘Cillessen zou de ideale keeper zijn voor Van Gaal en Manchester United’
Woensdag, 20 mei 2015 om 14:15

Volgens de Britse tabloids heeft Manchester United een bod van circa 35 miljoen euro op Jasper Cillessen in voorbereiding. Raimond van der Gouw, die tussen 1996 en 2002 onder contract stond bij the Red Devils, vindt Cillessen een uitstekende speler voor Manchester United.


Volgens Van der Gouw gaan de geruchten al langer. “De komst van een Nederlandse doelman ligt voor de hand. De club heeft een bepaalde manier van spelen voor het oog”, zegt Van der Gouw tegen ELF Voetbal. “Van achteruit opbouwen past in de visie van manager Louis van Gaal. Zo heeft hij in ons land en ook in Spanje willen voetballen. Daarvoor is Cillessen een ideale keeper.”

Cillessen heeft ook een goed WK achter de rug en hij heeft bovendien de ideale leeftijd, vindt Van der Gouw. Ajax heeft al aangegeven Cillessen niet kwijt te willen, maar dat hoort volgens Van der Gouw bij het spel. “Een Nederlandse club zal in werkelijkheid niet snel 'nee' zeggen tegen zulke bedragen.” Bron Elf

Overigens is Engeland nou niet het land waar hij het best tot zijn recht komt.
 

Maasveld

Well-known member
Cillesen zal zo rond plek 10-15 zitten momenteel. Keepers die van de eredivisie af het buitenland gaan zijn overigens zelden succesvol. Zelfs bij Van der Sar heeft het even geduurd.
 

zwammy

Well-known member
Je weet dat Blind weg is gegaan voor 17 miljoen?
En ja, dat vind ik ook erg veel maar als ze het er voor betalen zal die het wel waard zijn.

Ja, maar dat is een voetballer. Courtois is voor 9 miljoen naar Chelsea gegaan, Mignolet voor 12 naar Liverpool.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan