Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjorro

Active member
United gaat gewoon 35 miljoen aftikken voor Jasper.

Bij Achilles zal het feest zijn.

Je bedoelt De Treffers. Maar dat valt wel mee, hij is al op z'n 12e naar NEC gegaan.
Dus in dit geval gaat NEC er met de "Jackpot" van door.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Lees net op twitter dat Mitchel Dijks voor Ajax heeft gekozen. Gaat bijna zeven ton verdienen.

Mede door het mislopen van Europees voetbal in Rotterdam, kiest Dijks voor Ajax.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik snap niet dat we hem halen. Leuk seizoen gespeeld bij Willem II, maar het niveau wat hij daar gehaald heeft was nou niet verrassend, dat we verbaasd zouden moeten zijn dat het in hem zat. Dan had je hem niet moeten laten gaan als hij op basis van zijn spel in Tilburg mag terugkomen.
 

Keyser S?ze

New member
Mooi staaltje opportunistisch wanbeleid van Ajax. Een jaar geleden transfervrij laten gaan en na 1 seizoen leuk meedraaien bij een boven zichzelf uitstijgend Willem II weer terugkopen. En als die 7 ton echt waar is zijn ze in Amsterdam nog idioter dan gedacht.
 

Eresd?g?

Banned
Ze wilden koste wat kost voorkomen dat hij naar Feyenoord zou verkassen. En op zich kan een degelijke linksback geen kwaad. Salaris heb ik mn vraagtekens bij of t klopt. 4 ton misschien maar 7 lijkt me wat veel.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Ik heb nooit begrepen waarom hij moest vertrekken, vond het ook bij Ajax een prima speler. Ik juich dit ook van harte toe.
 

Batigoal

Well-known member
Dijks is drie keer niks. Zelfs als je week in-week uit uitblinker bent bij Willem II hoef je nog niet goed genoeg te zijn voor Ajax. Maar zelfs dat is hem niet gelukt. Inventieve scouting weer.
 

Pascallovic

Well-known member
Frank heeft toch al jaren met Dijks gewerkt in de A1 en later het eerste? Dan mag je toch verwachten dat afgelopen zomer de juiste afweging is gemaakt wat betreft het laten vertrekken van Dijks? Volgens mij was het ook juist om hem te laten gaan, dan snap ik niet dat hij wordt teruggehaald. De hoofdtrainer heeft hem jarenlang onder zijn hoede gehad en hem ongeschikt bevonden. Daar kan een redelijk jaar Willem II niks aan veranderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan