Eef de Kip
Well-known member
Elke dag klik ik bij nwe berichten dit topic aan in de hoop dat er nog wat nieuws is.
Elke dag klik ik bij nwe berichten dit topic aan in de hoop dat er nog wat nieuws is.
En bevalt 't?
Ajax heeft toch scouts? Dan kijk je toch niet alleen maar bij oud-Ajacieden?
Scouten is juist een, voor de meute, onbekende speler halen, die een behoorlijke versterking is.
Wat is de laatste goed gescoute speler geweest voor Ajax 1? Jeugdspelers dus niet meegerekend.
Poulsen.
Scouten is juist een, voor de meute, onbekende speler halen, die een behoorlijke versterking is.
Wat is de laatste goed gescoute speler geweest voor Ajax 1? Jeugdspelers dus niet meegerekend.
Chivu :duim:
Chivu :duim:
Ajax schijnt belangstelling te hebben voor een zekere Awel Mabil. Is een Australisch/Zuid-Soedanese aanvaller die momenteel voor Adelaide in de Australische competitie speelt. Ajax kan hem voor ongeveer 350.000 euro ophalen.
Maxwell
Trabelsi was ook wel goed gescout volgens mij. Zonde dat hij na Ajax nooit meer echt iets heeft bereikt.
Enorm netwerk heeft die vent. Dan haal je de talentjes wel binnen.Allemaal in de tijd van Beenhakker.
Jonge jongen nog, idd een aanvaller, maar z'n stats zijn nog niet echt fantastisch te noemen...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Awer_Mabil