Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

PES5

Administrator
Forumleiding
Maar slecht spelen is toch niet hetzelfde als een moeilijke jongen zijn?

Dan zou Sinkgraven ook een zeer moeilijke jongen zijn.
 

Eresd?g?

Banned
Maar slecht spelen is toch niet hetzelfde als een moeilijke jongen zijn?

Dan zou Sinkgraven ook een zeer moeilijke jongen zijn.
Ik heb overigens nergens gezegd dat ik t een moeilijke jongen vind. Ik vind t gewoon een waardeloze gozer. Voegt niks toe bij Ajax.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Zijn uitstraling heeft ie in ieder geval niet mee, maar dat is meer iets van de laatste tijd geloof ik.

Ik zie vooral een jongen die zijn zelfvertrouwen compleet kwijt is en dat geforceerd probeert te maskeren. Buitengewoon triest eigenlijk als je hem zag spelen uit tegen Rostov. Dat zou ik wel een interessante vraag vinden als staf, want deze jongen kan natuurlijk echt wel beter.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb overigens nergens gezegd dat ik t een moeilijke jongen vind. Ik vind t gewoon een waardeloze gozer. Voegt niks toe bij Ajax.

Ik haalde er ook uit dat je het (ook) een misselijk ventje vindt. En dat ik dat dacht kon je ook wel duidelijk uit mijn reacties halen.

Dat ie al vrij lang niet al te grootse vorm verkeerd en (Sparta uit uitgezonderd, toen vond ik hem wel goed spelen) dit seizoen nog niet toegevoegd heeft aan het spel van Ajax, daar ben ik het wel mee eens.
 

Batigoal

Well-known member
Ik ben benieuwd of El Ghazi echt zo erg is. Toen tijdens zijn laatste maanden bij Sparta maakte TV Rijnmond een rapportage over dat grote talent uit de A1 en toen kwam hij over als een lieve jongen die graag bij zijn familie is. Wel een beetje stil, wat met zijn houding al gauw verward wordt met arrogantie denk ik.
 

Eresd?g?

Banned
Bazoer zet in op vertrek in januari. Er schijnen 4 clubs ge?nteresseerd te zijn. Hij ziet zijn positie bij Ajax niet snel verbeteren onder Bosz. Wel jammer als zo'n groot talent zou vertrekken...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bazoer zet in op vertrek in januari. Er schijnen 4 clubs ge?nteresseerd te zijn. Hij ziet zijn positie bij Ajax niet snel verbeteren onder Bosz. Wel jammer als zo'n groot talent zou vertrekken...

Nu mis ik toch vakx.

Oh en blijkbaar is El Ghazi toch wel beetje moeilijke jongen. Die is ook klaar bij Ajax.

Ik kreeg juist nooit de indruk dat het een moeilijke jongen was.
 

Susa

New member
Mag Bazoer nu weg of wil hij weg ?

Zou toch zonde zijn dat zo'n jong naar AC Milan gaat.

Is die Davy Klaassen dan echt zoveel beter dan ?
 

ALenstra

Well-known member
Raymond Verheijen zegt trouwens dat Davy Klaassen zich niet verder ontwikkeld vanwege het lage niveau van de eredivisie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan