Vreemd idd, want die handvol slechte wedstrijden zijn ook verklaarbaar door zijn leeftijd. Elke jonge speler heeft zo'n dip.http://www.telegraaf.nl/telesport/27206018/__Bazoer_akkoord_met_Wolfsburg__.html
Bazoer dus voor 12 miljoen naar Wolfsburg. Erg jammer dat Ajax zo makkelijk afstand van zo'n speler neemt, na een handvol slechte wedstrijden.
Hij hoeft ook de komende week niet meer terug te komen, omdat Ajax geen gebruik van hem gaat maken en hij aan de trainingen ook niet veel zou hebben.
Erg jammer dat Ajax zo makkelijk afstand van zo'n speler neemt, na een handvol slechte wedstrijden.
als er dan een club komt die het gevraagde bedrag op tafel legt heeft Ajax toch niet veel te willen?
Bazoer is zijn plek kwijt geraakt omdat Ajax zo'n brede selectie heeft, hij wil zelf weg omdat hij wil spelen, als er dan een club komt die het gevraagde bedrag op tafel legt heeft Ajax toch niet veel te willen?
Neemt niet weg dat het erg jammer is dat ie weg gaat, want het is een erg goeie speler. Als ie in normale doen is. Maar ik had sowieso het idee dat ie niet lang bij Ajax zou blijven, ook als ie wel een basisplek had gehad.
Ik vind Larsson gelijkwaardig aan Younes. Echt veel schiet je daar dus niet mee op.Ajax wil zich komende winterstop versterken. Naar alle waarschijnlijkheid zal Gudelj ook vertrekken alleen zullen ze geen spelers voor middenveld halen. Prioriteit is linker vleugelspeler en een speler voor de back positie. Voor linksvoor evt Larsson halen?
Ik vind Larsson gelijkwaardig aan Younes. Echt veel schiet je daar dus niet mee op.
Wolfsburg schijnt minder dan 12 miljoen hebben te hoeven betalen voor Bazoer, omdat ze het hele bedrag in 1 keer zouden overmaken.
Ik vind Larsson gelijkwaardig aan Younes. Echt veel schiet je daar dus niet mee op.
Larsson is alleen een piepklein beetje effectiever.