Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maasveld

Well-known member
Maar jij wilt niet inzien dat bepaalde uitspraken handig zijn in een onderhandeling?
Dus even voor de duidelijkheid: Overmars vond het belangrijker om een paar euro te besparen op Ziyech dan zo sterk mogelijk voor de dag te komen tegen Rostov? Het gaat van kwaad tot erger met de man.
 

Pascallovic

Well-known member
Wel opvallend overigens dat El Ghazi een clausule in zijn contract heeft van 'maar' 12 miljoen. Dat is niet zo heel hoog en bij Ajax hoor je ook niet vaak dat er dergelijke clausules in het contract staan. Valencia wilde het betalen, maar El Ghazi wilde dus nog niet weg.
 

Eresd?g?

Banned
Jammer dat er geen clausule in zn contract stond dat hij bij een bod van 12 miljoen MOEST vertrekken. Compleet overschatte speler die nog steeds denkt een tweede Cristiano Ronaldo te zijn....
 

Abubakari

Well-known member
Die indruk maakt El Ghazi totaal niet op mij. Ik vind het meestal overkomen als een vrij normale jongen. En als ie de vorm van begin vorig seizoen terug krijgt is 12 miljoen veel te weinig.
 

Eresd?g?

Banned
Maar ik mot m niet bij onze club. Waardeloze gozer. Zie liever Traor? of Cerny op rechts. Sch?ne is ook nog optie. Hoezo ziet Bosz t trouwens niet in Cerny zitten? Fantastisch talent toch?
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb mij maar ??n keer aan El Ghazi gestoord, toen hij nogal verongelijkt deed nadat hij tegen AZ scoorde kort na de uitschakeling door Rapid Wien, verder nooit.
Ik denk dus dat het beeld van El Ghazi vooral op vooroordelen gebaseerd is want ik zie altijd een keurige jongen die normale antwoorden geeft bij interviews.

Maar goed, ook jij mag best met de voorbeelden komen waaruit blijkt dat het een vervelende gast is.
 

Eresd?g?

Banned
Eerste helft uit Rostov. Meer hoef ik niet te zeggen... Hij wilde de wasvrouw waarschijnlijk niet lastig vallen met vieze kleding.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik ben geen groot fan van El Ghazi, maar heb er niks op tegen als ie speelt. In vorm gewoon een goede speler voor Ajax. Ik denk dat ie overigens niet zo goed kan omgaan met kritiek. Hebben we ook wat kleine akkefietjes mee gehad in het verleden zoals Abu al beschrijft na Rapid Wien. Maar dat maakt het voor mij geen waardeloze gozer.

Dat ie slecht speelde tegen Rostov zegt niks. Dan kan ik er nog 10 waardeloos noemen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dat ie slecht speelde tegen Rostov zegt niks. Dan kan ik er nog 10 waardeloos noemen.

Dit dus, als dit de maatstaf is houden we maar een heel beperkte selectie over.

Verder zal hij net als andere voetballers best zijn dingetjes hebben gehad maar ik kan nou niet zeggen dat hij vervelend overkomt. Nou kan ik best iets gemist hebben maar hij komt juist vrij realistisch over toch?
 

Eresd?g?

Banned
Kom eens met concrete voorbeelden. Niet zo'n niets zeggende onliner.
Hoeveel voorbeelden wil je? Hij speelt sinds de winterstop van vorig seizoen waardeloos. Bijna al zn acties mislukken. Als hij duel verliest gaat hij liggen en verongelijkt naar de scheidsrechter kijken. Hij verdedigt nauwelijks mee als hij de bal verliest en tot slot heeft hij veel moeite een bal normaal aan te nemen.
 

vakx2.0

Banned
Zomaar wat resultaten als je in google zoekt op "El Ghazi gedrag"

1.Ploeggenoten spreken El Ghazi aan op gedrag (n.a.v. zijn bemoeienis met een penalty die Sigthorsson ging nemen)
2. El Ghazi: spijt van gedrag bij Feyenoord
3. El Ghazi op de vingers getikt (n.a.v. kinderlijk gedrag bij juichen na doelpunten tegen AZ)
4. El Ghazi, Serero en Fischer bedanken fans niet
5. Scouts niet te spreken over houding El Ghazi (toernooi in Toulon, Jong-Oranje)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan