Eef de Kip
Well-known member
Nou ja, ook wel weer is goed te lezen dat er nog spelers met zelfkennis zijn.
Dus even voor de duidelijkheid: Overmars vond het belangrijker om een paar euro te besparen op Ziyech dan zo sterk mogelijk voor de dag te komen tegen Rostov? Het gaat van kwaad tot erger met de man.Maar jij wilt niet inzien dat bepaalde uitspraken handig zijn in een onderhandeling?
Het is inderdaad doodzonde voor Cambuur dat Henk de Jong daar het afgelopen seizoen is vertrokken.Inderdaad, ballenjongens zijn ook nodig.
En het buitenland niet voor hem, vermoed ik zo.
Die indruk maakt El Ghazi totaal niet op mij. Ik vind het meestal overkomen als een vrij normale jongen. En als ie de vorm van begin vorig seizoen terug krijgt is 12 miljoen veel te weinig.
Dat ie slecht speelde tegen Rostov zegt niks. Dan kan ik er nog 10 waardeloos noemen.
Hoeveel voorbeelden wil je? Hij speelt sinds de winterstop van vorig seizoen waardeloos. Bijna al zn acties mislukken. Als hij duel verliest gaat hij liggen en verongelijkt naar de scheidsrechter kijken. Hij verdedigt nauwelijks mee als hij de bal verliest en tot slot heeft hij veel moeite een bal normaal aan te nemen.Kom eens met concrete voorbeelden. Niet zo'n niets zeggende onliner.