Ajax gaat na crisisberaad alsnog Ziyech halen, zo meldt VI. Transfersom zou rond de 12 miljoen liggen.
Overigens vraag ik me in het algemeen af waarom BVO's niet in staat zijn meer spelers zelf op te leiden voor het eerste.
Dat gebeurt toch gewoon?
Belachelijk toch ?
Ze hebben met Nouri en van den Beek twee supertalenten voor die positie:duim:
Speelden die gisteren niet voor jong Ajax? Zo ja, wat doen ze daar als het supertalenten zijn?
Ik neem aan dat die al is afgeschreven. Wel jammer dat ze er niet van geleerd hebben, want als je nu Ziyech gaat halen is het qua timing en transfersom net zo'n paniekaankoop. Schijnbaar denken ze dat de achterban hier rustig van wordt.Hoe duur was die Sinkgraven eigenlijk? Die kan je nu ook afschrijven, toch?
Mooi toch dat selectief lezen. Dit terwijl je als het over Ajax gaat doorgaans alles leest.
Er staat heel duidelijk op verschillende sites dat Ajax Ziyech als nog wilt halen, omdat er interesse is in Bazoer. Als Bazoer inderdaad vertrekt is er weer ruimte voor een middenvelder. Dan lijkt het mij logisch dat je met de huidige selectie geen loper terughaalt, maar een creatieveling als Ziyech.
Douglas halen, die speelt nooit.
Waar zou Bazoer naartoe gaan?? Dat zou ik wel erg verrassend vinden. Begon ijzersterk maar is (i.m.o. in 2016) ver teruggevallen. Dat gaat wel weer goed komen (want dat heeft gewoon met zijn leeftijd te maken), daar ben ik echt niet bang voor, maar als hij in deze vorm naar een grotere club gaat dan wordt het echt banken... Kan imo beter nog minstens 1-2 jaar bij Ajax blijven, dan komen de grote ploegen echt wel.Er staat heel duidelijk op verschillende sites dat Ajax Ziyech als nog wilt halen, omdat er interesse is in Bazoer. Als Bazoer inderdaad vertrekt is er weer ruimte voor een middenvelder. Dan lijkt het mij logisch dat je met de huidige selectie geen loper terughaalt, maar een creatieveling als Ziyech.
Die heeft van de week getekend bij Sporting Portugal.
Tsja, Ziyech... Geweldige speler en een absolute meerwaarde voor dit Ajax. Maar wel weer een beetje belachelijk dat Overmars een paar dagen geleden nog op de clubwebsite liet optekenen dat Ajax Ziyech absoluut niet ging halen.
Lekkere timing ook, doordat je nog maar een paar dagen hebt tot de deadline (31 augustus laat toch?? Of 1 sept?) is de kans groot dat je de hoofdprijs moet betalen. Had je dit in juni gedaan had je nog kunnen onderhandelen.Die heeft van de week getekend bij Sporting Portugal.
Tsja, Ziyech... Geweldige speler en een absolute meerwaarde voor dit Ajax. Maar wel weer een beetje belachelijk dat Overmars een paar dagen geleden nog op de clubwebsite liet optekenen dat Ajax Ziyech absoluut niet ging halen.