Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maasveld

Well-known member
Moest er een keer van komen... een Ajacied die Bazoer als eigen jeugdproduct claimt.

Goed, hebben we dat ook weer achter de rug. Maar t feit dat PSV bij een evt transfer van Bazoer straks een behoorlijke som aan opleidingsvergoeding vangt, zullen we voor t gemak van Abu maar effe vergeten. 😎
Wat klopt er niet aan hetgeen Abu schrijft?
 

Pascallovic

Well-known member
Moest er een keer van komen... een Ajacied die Bazoer als eigen jeugdproduct claimt.

Goed, hebben we dat ook weer achter de rug. Maar t feit dat PSV bij een evt transfer van Bazoer straks een behoorlijke som aan opleidingsvergoeding vangt, zullen we voor t gemak van Abu maar effe vergeten. 😎
Je kon je een paar pagina's geleden niet voorstellen dat een club grof geld voor Bazoer zou betalen, dus die behoorlijke som opleidingsvergoeding zal wel meevallen.
 

vakx2.0

Banned
Je kon je een paar pagina's geleden niet voorstellen dat een club grof geld voor Bazoer zou betalen, dus die behoorlijke som opleidingsvergoeding zal wel meevallen.

Klopt. Ik kon en kan me inderdaad niet indenken dat er echt interesse is. Maar blijkbaar dus wel, bij monde van Ajax. Het is natuurlijk wel zo dat ALS hij wordt verkocht, Ajax 'm niet voor 'n appel en ei laat gaan. Dus hopelijk krijgen we een Milik-deal... onbegrijpelijk veel geld voor een goede, maar zeker nog geen supervoetballer.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat heeft Bazoer nu gepresteerd dat een mooie transfer rechtvaardigt? Ziek is het gewoon, dat hedendaagse voetbal.€€€€€€€€€€€
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bazoer vind ik dan nog wel logisch om dat een jeugdproduct te noemen. Die kwam van PSV, dus die moest nog leren voetballen. Dolberg echter had al zijn debuut op het hoogste Deense niveau gemaakt.
 

vakx2.0

Banned
Wat klopt er niet aan hetgeen Abu schrijft?

De eerste regel laat aan duidelijkheid weinig te wensen over. Als het echt niet duidelijk genoeg voor je is, vermoed ik dat je niet zozeer tegen de inhoud in gaat... maar vooral je aversie jegens mijn persoon laat spreken.

Vind ik allemaal prima hoor.

Maar je zult ook begrijpen dat ik niet van plan ben om het overduidelijke nog eens uit te leggen. Het is duidelijk genoeg as it is. Zelfs voor Max, blijkt uit bovenstaande post. ;-)
 

Marinos

Well-known member
Ajax heeft Bazoer vanaf het moment dat hij kwam tot dat hij debuteerde nog omgevormd van centrale verdediger naar centrale middenvelder. Dus we hebben wel iets met hem gedaan in de jeugd.
 

vakx2.0

Banned
Dat mag ik toch hopen ja...

Maar om 'm dan in het rijtje 'eigen jeugd producten' te zetten. Whatever makes you feel better, hahaha.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan