Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eef de Kip

Well-known member
Ik raak blijkbaar gevoelige snaren en lange tenen, waardoor ik bij sommigen in de hoofdjes blijf zitten. Het is me allemaal wat. Omgekeerd kan ik geen enkele post van jou oplepelen uit m'n geheugen. Laat staan dat ik bekend ben met je familiesamenstelling.

Maar ik beschik dan ook niet over een grote archiefkast.

Waar had ik het over je gezinssamenstelling?

En neem een ander in de maling met je schijnheilige gedoe man, je zit binnen 2 weken weer op je ouwe niveau te posten en daar lok je gewoon weer de nodige reacties mee uit.
 

Pascallovic

Well-known member
Krul is in ieder geval binnen. Dat is toch nog positief. Al is ie nog niet speelklaar. Zondag kan ie nog niet keepen en na de interland periode zou ie in eerst instantie in het tweede wedstrijdritme op gaan doen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Krul is in ieder geval binnen. Dat is toch nog positief. Al is ie nog niet speelklaar. Zondag kan ie nog niet keepen en na de interland periode zou ie in eerst instantie in het tweede wedstrijdritme op gaan doen.

Dan is het al bijna kerst als hij eens in het eerste kan gaan keepen. Heb je er ruim een half jaartje plezier van. Ik snap dat niet.
 

SanMark.

Well-known member
Dan is het al bijna kerst als hij eens in het eerste kan gaan keepen. Heb je er ruim een half jaartje plezier van. Ik snap dat niet.

Dat snap ik ook niet. Dan moet je al hopen dat ze huren met de optie tot koop in het contract. Zeg maar de Milik constructie. Je hebt eigenlijk net de mazzel dat het interland voetbal eraan komt want met een fitte keeper zou je die morgenavond bij Jong Ajax kunnen laten keepen en dan na het interland weekend gelijk in 1 zetten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat snap ik ook niet. Dan moet je al hopen dat ze huren met de optie tot koop in het contract. Zeg maar de Milik constructie. Je hebt eigenlijk net de mazzel dat het interland voetbal eraan komt want met een fitte keeper zou je die morgenavond bij Jong Ajax kunnen laten keepen en dan na het interland weekend gelijk in 1 zetten.

Precies. Huurtransfers als Krul en Traor? is meer iets voor Feyenoord. Zeker een paar jaar geleden. Niet voor een club als Ajax, met heel veel financi?le mogelijkheden.
 

SuikerBrood

Well-known member
Ajax heeft geen scouts in dienst buiten Colombia en Denemarken? Huurdeals en jonge jongens.. tot meer zijn ze niet in staat zo blijkt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Misschien hebben ze wel een koop regeling erbij opgenomen ?

Dat denk ik niet. Lees daar in elk geval niets van terug. Meer het tegenovergestelde. Dat ze 'm bij Newcastle binnenboord willen houden, voor als ze volgend seizoen weer Premier League spelen. Daarom dat ze ook zijn contract wilden verlengen, voor de huurtransfer rond kwam.
 

Unregistere

Well-known member
Jullie zien dat verkeerd. Volgens De Telegraaf is het juist ontzettend knap van Overmars dat hij in staat is om zulke spelers nog naar de eredivisie te halen. Dan moet je blij zijn, al is het maar huur. :p
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik vind het nog steeds geen verkeerde oplossing. Een reservekeeper moet in staat zijn om een paar wedstrijden op goal te staan tot Krul weer fit is en Krul vind ik gewoon een uitstekende keeper. Niet voor niets dat NU 'm alleen wilde verhuren en straks in de PL weer de beschikking over 'm wil hebben
Vraag me sowieso af wat dat een ander alternatief zou zijn. Maar goed, met dit broze zooitje achterin kun je natuurlijk net zo goed Sar weer op goal zetten.
 

Janssen

Well-known member
Ik vind Krul nog steeds beter dan Cillessen. Die eerste zal je onderaan de streep meer punten op leveren, zonder twijfel.
 

Maasveld

Well-known member
Ik heb Cillessen wel altijd wat degelijker gevonden. Maar goed die degelijkheid is er de laatste weken ook wel af. Krul wisselt wel vaker wereldreddingen af met knullige fouten.

Verstuurd vanaf mijn HTC One M8s met Tapatalk
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind Krul nog steeds beter dan Cillessen. Die eerste zal je onderaan de streep meer punten op leveren, zonder twijfel.

Oh, dat vind ik ook. Ik baal er ook van dat hij naar Ajax gaat. Geweldige keeper, waar Ajax zeker niet slechter van wordt. Maar ik snap gewoon niet zo goed wat je er op de lange termijn mee opschiet om zo'n keeper een jaartje te huren. Net als dat je Traor? voor een jaartje huurt. Zijn spelers als Onana en Dolberg dan wel opeens klaar voor het eerste, volgens de staf?
 

Abubakari

Well-known member
Oh, dat vind ik ook. Ik baal er ook van dat hij naar Ajax gaat. Geweldige keeper, waar Ajax zeker niet slechter van wordt. Maar ik snap gewoon niet zo goed wat je er op de lange termijn mee opschiet om zo'n keeper een jaartje te huren. Net als dat je Traor? voor een jaartje huurt. Zijn spelers als Onana en Dolberg dan wel opeens klaar voor het eerste, volgens de staf?

Dolberg en Cassierra krijgen de tijd om te wennen, bovendien is het natuurlijk wel een gok om het seizoen in te gaan met twee zulke jonge onerevaren spitsen. Wat Krul betreft: Ajax heeft zo een jaar de tijd een opvolger voor Cillessen te zoeken ipv dat ze zo snel mogelijk iemand moeten vinden terwijl zelfs de kenners op DVK geen idee hebben wie dat dan zou moeten worden. Ik kan mij de denkwijze wel voorstellen. Al had ik ipv Traore geprobeerd een meer ervaren spits voor een jaartje te huren. Dat was met Huntelaar ook de bedoeling, maar die wilde nog even bij S04 blijven.
 

vakx2.0

Banned
Zoals voorspeld... blinde paniek bij Ajax.
Na kortgeleden nog hautain te hebben verklaard dat ze geen Ziyech nodig hebben in Amsterdam, zet (volgens de Telegraaf) Overmars nu alles op alles om Zyech alsnog te halen.
Niks is zo veranderlijk als het Ajax-beleid.

Twente kan natuurlijk gewoon de absolute hoofdprijs gaan vragen, met de transferdeadline in aantocht :duim:

Wat 'n wanbeleid. Heerlijk. En Ziyech wordt natuurlijk ook nevernooitniet de zo felbegeerde reddingsboei daar.
 

Pascallovic

Well-known member
Zoals voorspeld... blinde paniek bij Ajax.
Na kortgeleden nog hautain te hebben verklaard dat ze geen Ziyech nodig hebben in Amsterdam, zet (volgens de Telegraaf) Overmars nu alles op alles om Zyech alsnog te halen.
Niks is zo veranderlijk als het Ajax-beleid.

Twente kan natuurlijk gewoon de absolute hoofdprijs gaan vragen, met de transferdeadline in aantocht :duim:

Wat 'n wanbeleid. Heerlijk. En Ziyech wordt natuurlijk ook nevernooitniet de zo felbegeerde reddingsboei daar.

Mooi toch dat selectief lezen. Dit terwijl je als het over Ajax gaat doorgaans alles leest.

Er staat heel duidelijk op verschillende sites dat Ajax Ziyech als nog wilt halen, omdat er interesse is in Bazoer. Als Bazoer inderdaad vertrekt is er weer ruimte voor een middenvelder. Dan lijkt het mij logisch dat je met de huidige selectie geen loper terughaalt, maar een creatieveling als Ziyech.

Los van het feit dat ik niet geloof in de verlosser Ziyech en dat ze hem wat mij betreft niet hoeven te nemen. Dan hadden ze eerder moeten proberen om middenvelders te slijten. Maar mooi dat jij er zo blij mee bent, want nu heb je weer een zuigende post plaatsen en zodra je daarop wordt aangesproken kun je weer verbaasd reageren.:duim:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan