Batigoal
Well-known member
Hij is fit en kan komend weekend al keepen. Aldus vi
Dat is prettig. Helemaal fijn zou zijn als Ajax de transfer van Cillessen over het duel met Rostov kan tillen.
Hij is fit en kan komend weekend al keepen. Aldus vi
Volgens VI.nl gaat Cillessen mee naar Rostov en zal hij daar onder de lat staan. Was een voorwaarde van Ajax bij de transfer.Dat is prettig. Helemaal fijn zou zijn als Ajax de transfer van Cillessen over het duel met Rostov kan tillen.
Waarom kan Cillissen afgelopen weekend niet keepen en nu zou hij wel klaar zijn voor Rostov?
Ik vind het vreemd.
Waarom kan Cillissen afgelopen weekend niet keepen en nu zou hij wel klaar zijn voor Rostov?
Ik vind het vreemd.
Reden die ik hoorde was dat hij teveel afgeleid zou zijn door de transfer, dat zal nu toch niet anders zijn.
Ook dat ligt weer anders. Het is makkelijker focussen voor een belangrijke CL voorronde pot, dan een onbeduidend potje tegen Willem II.
Bovendien komt Cilissen ook wel een stukje beter binnen met een goed slot bij Ajax. Hij heeft zelf ook baat bij een resultaat.
Als Cillissen een goeie pot speelt in Rostov en Ajax presteert dan ziet menig Barca socio dat ook. Die stemmen nu massaal op die pot af omdat ze hun nieuwe aanwinst willen zien. Als Jappie dan goed keept dan komt hij misschien wat beter binnen bij z'n nieuwe club. Zeker omdat het de laaste tijd niet zo best was.
En die 14 miljoen is zo terug verdiend omdat de supporters shirtjes met Cillessen achterop gaan kopen.
Geef je kind de keuze tussen een voetbalshirt of een keepersshirt van Barcelona, en in 1001 van de 1000 keer kiest ie voor het eerste.