Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batigoal

Well-known member
Heeft net zn contract verlengd, mag enkel verhuurd worden.

Alsof die ooit nog eerste doelman van Swansea gaat worden. Gewoon huren met optie tot koop, dat lukt je volgend seizoen echt wel. Heb ik meer vertrouwen in dan Room of de voorlopig nog niet fitte Krul.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dat zegt niemand, talentvol is hij wel maar nog te jong en vooral nog veel te wisselvallig dus eerst maar even afwachten of hij wat stabieler wordt.
 

ALenstra

Well-known member
Ik mag trouwens toch aannemen dat het technisch hart allang een lijstje heeft met namen van keepers, aangezien de belangstelling van Cillessen langer bestaat.
 

Eef de Kip

Well-known member
Allemaal bijzonder grappig maar een echt serieuze optie heb ik nog niet voorbij zien komen. Geeft ook aan hoe lastig het zal worden om een waardige opvolger voor Cillessen te vinden.
 

ALenstra

Well-known member
Was Tim Krul niet geblesseerd? Ik was 2 weken geleden bij Fulham-Newcastle United en bij Newcastle stond een Belg onder de lat.
 

Abubakari

Well-known member
Volgens Ajax watcher Mike Verweij gaat Barcelona 14 miljoen betalen voor Cillessen en is het zo goed als rond. Maar eerst moet de transfer van Bravo nog af worden gerond.
 

JMD

Well-known member
Wat mij betreft ook geen serieuze optie, omdat ik hem niet haalbaar acht qua salaris, als ie uberhaubt interesse heeft om in Nederland te spelen.

En verder is hij ook nog niet fit volgens mij, dus weet je ook niet wat je krijgt. Je wil natuurlijk een vervanger hebben die er direct staat lijkt me.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Doe je het net zoals PSV en geef je veel tekengeld. Dat is volstrekt anders dan hem een hoog salaris geven. Vraag maar aan JMD.
 

gevegt

Well-known member
Met Adler haal je ook een zeer goede keeper binnen die geen last heeft van communicatieproblemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan