Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

vakx2.0

Banned
Ik denk dat Ajax flink de beurs moet trekken als ze een keeper uit de Bundesliga willen halen. Veel zal afhangen of Ajax wel/geen CL haalt... halen ze het wel, zijn ze ook voor buitenlandse keepers een stuk aantrekkelijker.
 

vakx2.0

Banned
Echt veel vertrouwen is er niet bij Enrique.... hij gaat zich nog eens hard maken voor het behoud van Bravo omdat hij 'geen vertrouwen heeft in de alternatieven'.
 

Ceephax

New member
Nu opeens interesse in Leon Bailey. Groot talent, dat zeker, maar waarom weer een aanvaller die meer spits dan vleugelspeler is halen van nog geen 20 jaar oud? Bovendien zwermt er rond Bailey een groepje onduidelijke zaakwaarnemers of investeringsmaatschappij dacht ik dus dan ben je veel geld kwijt waarschijnlijk voor een jongen die nog best veel te bewijzen heeft.

Dan had je beter vorig jaar Moses Simon niet kunnen aftesten en goedkoop vastleggen.

Genk wil Bailey niet aan Ajax verkopen. Ze vragen nu 20 miljoen, bovendien willen ze hem dan nog een jaartje huren. :rumcolaa:
 

Eef de Kip

Well-known member
En ook zo origineel, die had kende ik nog niet toen ik 7 was.

20 miljoen, zo ver is het voetbal dus al, voor een aanvaller van een subtopper uit Belgi? maar ik geef ze geeneens ongelijk hoor.
Nou, even verder zoeken dan maar.
 

De Wolf

Well-known member
Cillessen deed het goed op het WK van Brazili?. Dat is blijkbaar ook waarom ze hem willen want met alle respect heeft deze keeper niets bij Barcelona te zoeken.
 

ALenstra

Well-known member
Hij moet toch met die Duitse doelman strijden om een plek in doel? Weet niet hoe het zit als Bravo toch blijft?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik zou Nordfeldt halen, die kent de taal en heeft nooit blessures. Bovendien mag hij weg bij Swansea.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan