De Oranje-discussie kan dan ook wel de prullenbak in, blijkbaar niet goed genoeg voor Marokko.
Net een transfer gemaakt dus voor de heren zaakwaarnemers niet interessant om in de etalage te worden gezet.
Ziyech definitief niet opgeroepen voor de Afrika Cup. Hij zit niet bij de laatste 26. Ben benieuwd hoe hij hier mee omgaat.
Wat hebben jullie weer?Dat hebben wij weer. Ongelooflijk dit.
Ik vind ook niet dat Ziyech dit seizoen bij Twente en Ajax zo weergaloos speelt dat je onmogelijk om hem heen kunt. Tuurlijk, hij heeft zijn momenten, maar eerlijk gezegd had ik er wel iets meer van verwacht.
Wat hebben jullie weer?
Wat hebben jullie weer?
En Kameroen wil Onana gewoon oproepen, wat betekent dat, wanneer hij zoals aangegeven niet wil, niet mag spelen voor Ajax.
Dat zou ook vanuit Kameroens oogpunt bijzonder dom zijn.
Met een beetje visie zie je in dat het voor Onane zijn ontwikkeling belangrijk is dat hij bij Ajax blijft. Anders raakt hij zijn plek onder de lat mogelijk tot het einde van het seizoen kwijt. Maar goed, in het Afrikaanse voetbal blinken ze niet uit in visie.
De vraag is eigenlijk of Onana in januari nog 1ste keeper is bij Ajax.
De vraag is eigenlijk of Onana in januari nog 1ste keeper is bij Ajax.
Veltman i.p.v. Tete is ook wel noemenswaardig.Ik heb Bosz lang niet zulke gekke dingen zien doen als De Boer. Het enige wat ik me kan bedenken is Cassiera op linksbuiten. Dus ik verwacht van wel.