Ajax selectie

JFK

Well-known member
Tsja, de uitleg van de bondscoach is dat hij Nice-spelmaker Belhanda beter vindt en daarachter liever meer ervaring heeft en dus Boussoufa als reserve erbij zit.

Belhanda heeft een blessure opgelopen, ligt er 4 tot 6 weken uit.
Ziyech kan wel eens alsnog worden opgeroepen......
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Matthijs de Ligt pakt de golden boy award voor grootste talent.:duim::heinz:

Terecht, maar als je dan ziet wie hij verslaat...

Een wisselspeler van Roma, een puber van Real Madrid, een niet scorende spits van Milan en de rechtsback van Liverpool. Die laatste was dan nog de grootste concurrent, wat mij betreft, die scoorde zelfs nog meer dan die Cutrone
 

Atreides

Well-known member
Matthijs de Ligt pakt de golden boy award voor grootste talent.:duim::heinz:

Die is weer tien tot twintig miljoen meer waard.

Terecht, maar als je dan ziet wie hij verslaat...

Een wisselspeler van Roma, een puber van Real Madrid, een niet scorende spits van Milan en de rechtsback van Liverpool. Die laatste was dan nog de grootste concurrent, wat mij betreft, die scoorde zelfs nog meer dan die Cutrone

Zitten nog genoeg bij de honderd gegadigden die ik graag bij Ajax zou zijn. Bijzonder dat je 'vergeet' Mbapp?, Pulisic, en Davies te noemen.
 
Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Die is weer tien tot twintig miljoen meer waard.



Zitten nog genoeg bij de honderd gegadigden die ik graag bij Ajax zou zijn. Bijzonder dat je 'vergeet' Mbapp?, Pulisic, en Davies te noemen.

Er staan bij de diverse bronnen alleen deze vijf namen als 'finalisten'. VI, Telegraaf, NU.nl etc noemen geen van alleen die grote namen als concurrent

edit: The five finalists this year were Roma winger Justin Kluivert, Liverpool’s Trent Alexander-Arnold, Real Madrid forward Vinicius Junior and Milan striker Patrick Cutrone.
 

Atreides

Well-known member
Er staan bij de diverse bronnen alleen deze vijf namen als 'finalisten'. VI, Telegraaf, NU.nl etc noemen geen van alleen die grote namen als concurrent

edit: The five finalists this year were Roma winger Justin Kluivert, Liverpool’s Trent Alexander-Arnold, Real Madrid forward Vinicius Junior and Milan striker Patrick Cutrone.

Ja, dat waren de finalisten ja. Maar ze zijn ooit begonnen met honderd gegadigden. Beetje hetzelfde als zeggen dat Ajax in 95 de CL heeft gewonnen door een gelukkig puntertje van Kluivert.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja, dat waren de finalisten ja. Maar ze zijn ooit begonnen met honderd gegadigden. Beetje hetzelfde als zeggen dat Ajax in 95 de CL heeft gewonnen door een gelukkig puntertje van Kluivert.

Dat laatste is toch ook gewoon zo?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Dan laat je dus een stuk of 10 andere wedstrijden buiten beschouwing. Waaronder een vernedering van Bayern en AC Milan die twee keer werd weggespeeld.

Zonder Youp van 't Hek zou niemand dat nog weten.

Als je met darten een 9 darter gooit, heeft niemand het over je eerste zeven pijlen.
 
Bovenaan