Ajax, seizoen 2017/2018

ElSimao

Active member
Dat begrijp ik. Maar ik ben nog steeds druk op het Nordick walking forum. Dat kost ook aardig wat tijd.
Zijn lengte qua tekst is voor mij derhalve verloren tijd.

Aldus iemand met ruim 24.000 posts in 2 jaar tijd. Wellicht een tip om je meer op kwaliteit te focusen dan op kwantiteit?
 

ElSimao

Active member
Natuurlijk. Wel mooi dat jij mijn leegte voor een poosje opvult.

Vent, in 2/2,5 jaar plaats je meer dan 24.000 berichten. Dat is min of meer 30 per dag en 90% is infantiel zoals dit gedoe. En dat doe je dus op meerdere fora, dat begint trieste vormen aan te nemen.

En je weet het.
 

gevegt

Well-known member
Vent, in 2/2,5 jaar plaats je meer dan 24.000 berichten. Dat is min of meer 30 per dag en 90% is infantiel zoals dit gedoe. En dat doe je dus op meerdere fora, dat begint trieste vormen aan te nemen.

En je weet het.

Je hebt gelijk.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vent, in 2/2,5 jaar plaats je meer dan 24.000 berichten. Dat is min of meer 30 per dag en 90% is infantiel zoals dit gedoe. En dat doe je dus op meerdere fora, dat begint trieste vormen aan te nemen.

En je weet het.

Erg leuk dat je terug bent. Je brengt behoorlijk wat leven in de brouwerij, met voetbalinhoudelijke posts. Maar onze zeer gewaardeerde seniormember afzeiken is natuurlijk not done. :hsv:
 

ElSimao

Active member
Erg leuk dat je terug bent. Je brengt behoorlijk wat leven in de brouwerij, met voetbalinhoudelijke posts. Maar onze zeer gewaardeerde seniormember afzeiken is natuurlijk not done. :hsv:

Dankjewel! Ook leuk jou weer te zien.

Dat infantiele gedoe is naar mijn mening voornamelijk een belediging voor de mensen zelf en vervelend voor het topic. Eef, Hankie en gevegt kunnen beter dan dit gedoe. J2 en Pascallovic kunnen in elk geval proberen om een hoger niveau te behalen.
 

Maasveld

Well-known member
Dankjewel! Ook leuk jou weer te zien.

Dat infantiele gedoe is naar mijn mening voornamelijk een belediging voor de mensen zelf en vervelend voor het topic. Eef, Hankie en gevegt kunnen beter dan dit gedoe. J2 en Pascallovic kunnen in elk geval proberen om een hoger niveau te behalen.
Als je er bij gevegt kwartjes in blijft gooien, zal ie niet stoppen. Gewoon 1 keer vragen wat HSV het afgelopen weekend heeft gemaakt en het is na 1 keer "Lul!" klaar.
 

Abubakari

Well-known member
Of vragen hoeveelste Bochum staat en er bij zeggen dat het maar een geluk is dat het topic 2. Bundesliga en lager heet.
 

ElSimao

Active member
Als je er bij gevegt kwartjes in blijft gooien, zal ie niet stoppen. Gewoon 1 keer vragen wat HSV het afgelopen weekend heeft gemaakt en het is na 1 keer "Lul!" klaar.

Met alle respect natuurlijk, maar we zijn geen sociale afdeling waar we een stel idioten standaardzinnetjes moeten voeren lijkt mij. Indien het met die vent niet verbetert, gaat ie op de negeerlijst. Datzelfde geldt voor Hankie, Eef (was vroeger nog best een leuke poster), J2 en al die andere meuk. Iedereen is welkom om te discussieren, maar gedraag je niet als een zwakzinnige.
 

Maasveld

Well-known member
Met alle respect natuurlijk, maar we zijn geen sociale afdeling waar we een stel idioten standaardzinnetjes moeten voeren lijkt mij. Indien het met die vent niet verbetert, gaat ie op de negeerlijst. Datzelfde geldt voor Hankie, Eef (was vroeger nog best een leuke poster), J2 en al die andere meuk. Iedereen is welkom om te discussieren, maar gedraag je niet als een zwakzinnige.
Wat betreft Eef en Hankie heb je gelijk, maar voor gevegt krijgen we subsidie dus die laten we maar enigszins zijn gang gaan.
 

Hankie

Well-known member
Hij denkt dat dit een voetbalforum is. Laat hem maar even begaan.
Ik lig er ook echt wakker van dat ik op een behoorlijke kom. Inhoudelijk over voetbal praten is hier toch uitstervend, volgens mij kimt ElSimao ook nooit in een voetbalkantine als het infantiele hem stoort.
 
Bovenaan