Rulli, Pasveer, Gorter.Wie hebben ze nog als keepers nu
Ach ja, golfbewegingen hou je altijd in het voetbal dus ook bij Ajax. Maar desondanks de laatste bijna 60 jaar vrijwel altijd top 3. Al zat er ook een periode van 7 jaar zonder kampioenschap tussen, maar de titel van 2011 werd daardoor dan weer legendarisch. Elk jaar kampioen is leuk, maar een kampioenschap moet wel bijzonder blijven.Ach, jullie hebben meer goede jaren gehad dan slechte. Andere clubs doen er 18 jaar over om op te krabbelen. Maar deze hakt er wel in. Keeper ook nog uitgeschakeld. Sterkte.
Dat lijkt me wel een randvoorwaarde.Wellicht andere trainer.
Gaat hij nu zichzelf ontslaan?Het is natuurlijk wel ironisch dat Van Praag publiekelijk Kroes de maat nam.
Eensch.Ach ja, golfbewegingen hou je altijd in het voetbal dus ook bij Ajax. Maar desondanks de laatste bijna 60 jaar vrijwel altijd top 3. Al zat er ook een periode van 7 jaar zonder kampioenschap tussen, maar de titel van 2011 werd daardoor dan weer legendarisch. Elk jaar kampioen is leuk, maar een kampioenschap moet wel bijzonder blijven.
Morgenmiddag even luisteren op de podcast van Leo Driessen waar Van Praag vaak aanschuift. NH radio Sportcafe voor de liefhebbers.Gaat hij nu zichzelf ontslaan?
Een mooi staaltje van je gebruikelijke clichédenken en iedereen over één kam scheren als het om Ajacieden gaat. Voor Ajax zijn kan en mag niet, dan ben je een gloryhunter, maar (zoals jij) behalve voor Heracles ook voor Feyenoord zijn of zoals gevegt voor PSV zijn is geen probleem? Ik zie het verschil niet, maar jij schijnbaar wel. Neigt naar arrogantie, dit gevalletje mensen de maat nemen, Alsof jij je verheven voelt boven iemand die voor Ajax is want jij bent (behalve voor Heracles) voor Feyenoord en die winnen nooit prijzen dus dan mag het? Yeah right. Zak er lekker in met je denigrerende verheven Feyenoord gelul.Eensch.
Niet zo moeilijk doen. Je wordt immers niet voor niks voor Ajax. WZAWZDB. Geknipt en geschoren. Wel even stil blijven zitten. Dan kun je nog jaren lang mee.
De leden van de rvc die er de afgelopen twee jaar zaten en nog steeds zitten moeten ook gewoon wegwezen. Volledig gefaald, mooi ergens anders interessant gaan ziten doen.![]()
In bestuursraad Ajax tekent zich meerderheid af voor terugkeer algemeen directeur Alex Kroes: ’Buitenproportionele straf’
De bestuursraadsleden komen nog meer op ramkoers te liggen met de raad van commissarissen bij Ajaxwww.telegraaf.nl
De soap wordt steeds groter. Bestuursraad op ramkoers met RVC...
De maat nemen. Daar hebben we jou voor.Een mooi staaltje clichédenken en iedereen over één kam scheren in een paar regels. Voor Ajax zijn kan en mag niet, dan ben je een gloryhunter, maar (zoals jij) behalve voor Heracles ook voor Feyenoord zijn of zoals gevegt voor PSV zijn is geen probleem? Ik zie het verschil niet, maar jij schijnbaar wel. Neigt naar arrogantie, diit gevalletje mensen de maat nemen, Alsof jij je verheven voelt boven iemand die voor Ajax is want jij bent (behalve voor Heracles) voor Feyenoord en die winnen nooit prijzen dus dan mag het? Yeah right.
Helemaal mee eens ja. Sowieso opvallend dat de een deel van de rvc nog mag blijven zitten na de complete clusterfuck van de afgelopen jarenDe leden van de rvc die er de afgelopen twee jaar zaten en nog steeds zitten moeten ook gewoon wegwezen. Volledig gefaald, mooi ergens anders interessant gaan ziten doen.
Zoals jij, bepalen wie wel en wie niet een echte is? Dacht het niet.De maat nemen. Daar hebben we jou voor.
Toen ik 8 was was PSV de meest succesvolle, kampioen en UEFA Cup gewonnen. Dan was ik nu dus voor PSV geweest. Toen ik voor Ajax werd was Ajax bepaald niet de meest succesvolle, het was na de gouden jaren die ik niet bewust mee heb gemaakt.En nee, ik geloof niet geboren clubliefde. Het is een vrije keuze. Ook om voor de meest succesvolle club te zijn
Doe ik ook niet, maar ik hoop dat ik er van de almachtige Bonehead wel van mag balen. Jij hoeft mij niet te vertellen dat je als Ajacied meestal weinig te klagen hebt, dat weet ik zelf ook wel. En je hoeft mij ook niet de maat te nemen en zonder mij te kennen en te weten wat Ajax voor mij betekend.Maar als het dan een keer tegen zit moet je niet miepen. Daar heb je alle successen voor gekregen.
Wat fijn dat jij het zo met jezelf getroffen hebt. En dat jij vanuit Nijverdal of waar je ook woont kunt bepalen wie wel en wie niet net zo goed als jou is.Jongens zoals mij die leven voor de club
Feyenoorder ben je niet voor je lol bedoel je? Als er één topclub is waar je een hoop "oh wat hebben wij het toch zwaar" aanhangers hebt dan is het Feyenoord wel.Gut wat hebben wij toch zwaar