Abubakari
Well-known member
Zoals jij, bepalen wie wel en wie niet een echte is? Dacht het niet.De maat nemen. Daar hebben we jou voor.
Toen ik 8 was was PSV de meest succesvolle, kampioen en UEFA Cup gewonnen. Dan was ik nu dus voor PSV geweest. Toen ik voor Ajax werd was Ajax bepaald niet de meest succesvolle, het was na de gouden jaren die ik niet bewust mee heb gemaakt.En nee, ik geloof niet geboren clubliefde. Het is een vrije keuze. Ook om voor de meest succesvolle club te zijn
Doe ik ook niet, maar ik hoop dat ik er van de almachtige Bonehead wel van mag balen. Jij hoeft mij niet te vertellen dat je als Ajacied meestal weinig te klagen hebt, dat weet ik zelf ook wel. En je hoeft mij ook niet de maat te nemen en zonder mij te kennen en te weten wat Ajax voor mij betekend.Maar als het dan een keer tegen zit moet je niet miepen. Daar heb je alle successen voor gekregen.
Al bijna 50 jaar hangt mijn humeur voor een deel van Ajax af, vaak een goed humeur en soms pijn en wakker liggen van hoe het gaat. Een groot deel van mijn leven.
Wat fijn dat jij het zo met jezelf getroffen hebt. En dat jij vanuit Nijverdal of waar je ook woont kunt bepalen wie wel en wie niet net zo goed als jou is.Jongens zoals mij die leven voor de club
Feyenoorder ben je niet voor je lol bedoel je? Als er één topclub is waar je een hoop "oh wat hebben wij het toch zwaar" aanhangers hebt dan is het Feyenoord wel.Gut wat hebben wij toch zwaar
Laatst bewerkt: