Ajax Nieuwstopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ihattaren weer eens volop in het nieuws. Misdaadverslaggever John van den Heuvel bevestigt het eerdere verhaal in de Telegraaf hij serieus wordt bedreigd en dat het daarom te risicovol is om op de club te zijn. Ihattaren zelf ontkent dat verhaal via de Instagram van zijn zus.

Intussen is hij al een maand niet op de club geweest en staat het seizoen op het punt van beginnen. Hebben jullie Ajacieden er nog een beetje vertrouwen in dat het goed gaat komen met hem, of is die hoop inmiddels ook bij jullie wel vervlogen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Las eerder dat Ajax de koopoptie al voortijdig had gelicht. Neem aan dat Ajax gewoon heeft gewacht tot de uiterste termijn?
 

Eef de Kip

Well-known member
Ihattaren weer eens volop in het nieuws. Misdaadverslaggever John van den Heuvel bevestigt het eerdere verhaal in de Telegraaf hij serieus wordt bedreigd en dat het daarom te risicovol is om op de club te zijn. Ihattaren zelf ontkent dat verhaal via de Instagram van zijn zus.

Intussen is hij al een maand niet op de club geweest en staat het seizoen op het punt van beginnen. Hebben jullie Ajacieden er nog een beetje vertrouwen in dat het goed gaat komen met hem, of is die hoop inmiddels ook bij jullie wel vervlogen?
Qua mentaliteit had ik oprecht de indruk dat hij de knop om had gezet. In de voorbereiding vond ik 'm behoorlijk actief en dan is het natuurlijk nog maar de vraag of hij daadwerkelijk door gaat breken maar goed, dit helpt natuurlijk niet en tegen de tijd dat dit gedoe achter de rug is en hij weer wedstrijdfit is ben je zomaar weer een paar maanden verder en dan is het nog maar de vraag of hij überhaupt nog een plekje kan weten te bemachtigen. Ik vind het echt heel jammer, zo'n talentvolle voetballer die er niet het maximale uit kan halen, ditmaal buiten zijn schuld denk ik.
 

Abubakari

Well-known member
Hebben jullie Ajacieden er nog een beetje vertrouwen in dat het goed gaat komen met hem, of is die hoop inmiddels ook bij jullie wel vervlogen?
Dat vertrouwen heb ik nooit gehad, prima voetballer maar mist de mentaliteit om de top te halen. Nu dit weer, daarvoor ook al veel gedoe, gaat hem gewoon niet worden met Ihattaren.
En met nu dit weer bedoel ik dat je volgens mij ook niet zomaar in deze situatie terecht komt.
 

Batigoal

Well-known member
Aan het begin van de voorbereiding had ik er wel vertrouwen in, maar al vrij gauw na zijn vage afwezigheid rekende ik er al veel minder op. Zoals Abu zegt, het is toch weer uitgerekend bij hem dat zoiets aparts gebeurt. Ik hoop voor hemzelf vooral dat hij een keer in wat rustiger vaarwater terecht komt. En of dat wel of niet bij Ajax is, dat zien we wel.
 

Pascallovic

Well-known member
Zijn voetbalkwaliteiten staan natuurlijk niet ter discussie. Voetballen kan ie en daar hebben we vlagen van gezien in het begin van de voorbereiding. Echter het gezeik wat je met die jongen erbij krijgt kan mij gestolen worden. Vandaag dan weer met een grote bek lachend op intagram posten dat er allemaal niks van waar is, v.w.b. de berichtgeving in de media. Als het allemaal niet waar is, ga gewoon voetballen dan of geef aan wat er dan wel is. Je verdwijnt weer eens weken compleet van de radar, dan komen er met zijn recente verleden de meest wilde verhalen los. Heeft ie het zelf naar gemaakt.

Het zou bij hem eens moeten gaan over zijn prestaties in het veld en dat we jaren niks hoeven te horen over randzaken. Volgens mij heeft hij daarzelf de sleutel toe. Je kunt hem nog 1 kans geven, verdwijnt ie daarna weer, dan ophoepelen.
 

gevegt

Well-known member
Aan het begin van de voorbereiding had ik er wel vertrouwen in, maar al vrij gauw na zijn vage afwezigheid rekende ik er al veel minder op. Zoals Abu zegt, het is toch weer uitgerekend bij hem dat zoiets aparts gebeurt. Ik hoop voor hemzelf vooral dat hij een keer in wat rustiger vaarwater terecht komt. En of dat wel of niet bij Ajax is, dat zien we wel.
Allemaal de schuld van Schmidt!
 
  • Leuk
Waarderingen: JFK

JMD

Well-known member
Dat vertrouwen heb ik nooit gehad, prima voetballer maar mist de mentaliteit om de top te halen. Nu dit weer, daarvoor ook al veel gedoe, gaat hem gewoon niet worden met Ihattaren.
En met nu dit weer bedoel ik dat je volgens mij ook niet zomaar in deze situatie terecht komt.
Eens. Is met veel te veel randzaken bezig. Toen zijn vader overleed was het nog te verklaren (kan ik me voorstellen) dat je met andere dingen bezig gaat zijn dan voetballen, maar er lijkt inmiddels een patroon in te zitten. En zelfs een compleet nieuwe omgeving lijkt niet helend te werken. Heel zonde. Talent was nooit een issue, maar je hebt meer nodig om de top te halen.
 

Pascallovic

Well-known member
Wat mij vooral intrigeert is dat het bij hem weer misgaat als ie er bijna is. Vanaf februari keihard moeten werken om de kilo's kwijt te raken. Goed begonnen aan de voorbereiding en bij elke journalist roepen dat je terugbent en blij bent dat je het zwarte gat nu hebt gehad en niet later in je carriere. Om vervolgens na je charme offensief in de media 2 weken voor de start van het seizoen weer te verdwijnen. Deed ie bij PSV ook een paar keer. Vlak voordat je dacht hij is er bijna en hij is echt op de goede weg, dat ie dan weer ziek was en verdween. Volgens mij dat hij bij Sampdoria ook bij de wedstrijdselectie zat (waarmee je dus denkt dat ie op de goede weg zit) en dat ie daarna weer compleet verdween.

Voor wat betreft nu zou ik als de verhalen kloppen snappen dat Ajax er wel klaar mee is. Hij heeft zijn kans gehad en niet gegrepen. Ajax heeft recent genoeg gezeik gehad met een Promes, Labyad, Overmars, etc. Daar willen ze niet iemand bij hebben die banden met de mocro maffia zou hebben en die zijn lease auto van de club uitleent, zodat verdachten van het Marengo proces die kunnen gebruiken om naar de rechtbank te gaan. Je wilt zeker bij hem dat het over voetbal gaat en niet over randzaken en nu gaat het door zijn eigen invloed weer weken over randzaken. Het is een keer klaar.
 

erka

Well-known member
En wat een kritiek was er destijds op Schmidt en PSV. Gewoon goed gezien dus.

Ik vind het ergens wel diep triest voor die jongen. Veel te kwetsbaar voor foute mensen en daarmee verkeerde keuzes.
 

Batigoal

Well-known member
Voor Ajax jammer, maar helaas als het over is. Sportief bekeken genoeg spelers op zijn positie(s) en hij heeft ons bijna niks gekost.

Voor Vanenburg heel zuur; heb je meer dan een half jaar zo je best gedaan voor die jongen, gooit hij het in een paar weken tijd weer helemaal weg.
 

De Wolf

Well-known member
Twee weken geleden hebben een paar overvallers geprobeerd Tadic te beroven zonder succes. Schijnt zich goed verweerd te hebben.
 
Bovenaan