gevegt
Well-known member
Qua doelpunten niet.Dat maakt het voetballen van hem ook wel meteen logisch
Qua doelpunten niet.Dat maakt het voetballen van hem ook wel meteen logisch
Lekker het contract uitzitten dan maar.
Niet heel netjes vind ik zwak uitgedrukt. Mocht dit kloppen en ik ben bang van wel vind ik dit best schandalig gedrag. Niet hoe je je als club dient te gedragen met je Ajax DNA. Schaam je toch voor als supporter.Ik vind dat niet heel netjes van de club. En het lijkt me voor je onderhandelingspositie ook niet handig.
Volgens die van Sosa ook. Weer eens een bullshit bericht van de Telegraaf.Volgens de zaakwaarnemer van Rasmussen wordt het allemaal ietwat opgeblazen.
Geen idee, Telegraaf is al heel lang erg negatief over Ajax, zelfs toen ten Hag trainer was en het toch vrij aardig ging. Nu is de Telegraaf sowieso een ongelofelijke kutkrant en zowel Valentijn Driessen als Mike Verweij een totale nitwit annex malloot, dus daar zou ik het aan willen wijten.Dus Heitinga is volgens de Telegraaf niet de juiste trainer, of speelt er meer?
Het valt mij op omdat Heitinga heel goed ligt bij de harde kern, precies wat de Telegraaf ook beoogt.Geen idee, Telegraaf is al heel lang erg negatief over Ajax, zelfs toen ten Hag trainer was en het toch vrij aardig ging. Nu is de Telegraaf sowieso een ongelofelijke kutkrant en zowel Valentijn Driessen als Mike Verweij een totale nitwit annex malloot, dus daar zou ik het aan willen wijten.