Ajax Nieuwstopic

Pieros

Active member
Lazio mag binnenkort geen uit-supporters meenemen naar Amsterdam. Positieve denkers: Ze hebben geleerd van hun eerdere fouten. Negatieve denkers: Nu wel, dat hadden ze tegen Maccabi moeten doen.

JMD

Well-known member
Ajax oefent tegen VfB Stuttgart, Klaassen krijgt rood na een harde tackle, maar mag vervolgens gewoon blijven staan omdat beide trainers liever 11 tegen 11 oefenen.

Heerlijk dat soort oefenduels. En ik snap het hoor, dat het 11 tegen 11 is wat je wilt spelen (bij PSV speelde afgelopen zomer ook zoiets bij een oefenduel), maar spreek dan met de scheids af dat hij geen rood geeft (of zoek een andere oplossing), want dit komt allemaal erg vreemd over.

Het duel eindigde overigens in 2-2, het was 2-0 voor Stuttgart bij rust maar een eigen doelpunt en een goal van Akpom een minuut of 5 voor tijd brachten de eindstand op het bord.

Abubakari

Well-known member
Ajax oefent tegen VfB Stuttgart, Klaassen krijgt rood na een harde tackle, maar mag vervolgens gewoon blijven staan omdat beide trainers liever 11 tegen 11 oefenen.

Heerlijk dat soort oefenduels. En ik snap het hoor, dat het 11 tegen 11 is wat je wilt spelen (bij PSV speelde afgelopen zomer ook zoiets bij een oefenduel), maar spreek dan met de scheids af dat hij geen rood geeft (of zoek een andere oplossing), want dit komt allemaal erg vreemd over.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Batigoal

Well-known member
Youri Regeer is net terug, maar heeft nu al een zware blessure opgelopen. Hij is tenminste 2 maanden uitgeschakeld. Dat is jammer.

Mario

Well-known member
Ajax neemt met de koppositie ook het blessureleed over: Weghorst minstens 6 weken aan de kant met een gebroken teen.

Batigoal

Well-known member
Dat is balen, zeker nu Akpom net weg is. Dan maar Rijkhoff erbij halen. Die heeft een prima seizoen bij Jong.

JMD

Well-known member
Ajax heeft nu een seizoen dat het me niks zal verbazen als Brobbey er nu ineens nog 15 inschiet...

Batigoal

Well-known member
Ajax heeft nu een seizoen dat het me niks zal verbazen als Brobbey er nu ineens nog 15 inschiet...
Hij kwam vorig seizoen ook pas na de winterstop echt op gang en kwam uiteindelijk nog op 18 uit. Dat lijkt me wat veel, maar de 10 kan wel lukken.

Bovenaan