Ajax Nieuwstopic

Pascallovic

Well-known member
Dit ontslag had ik niet snel verwacht... de laatste tijd ging het op deze wedstrijd na toch prima? Wat ik nog opvallender vind is dat Hennie Spijkerman en Bergkamp ook ontslagen zijn.
Er werd gewonnen van Excelsior en AZ daar is ook alles mee gezegd.
 

ElSimao

Active member
?n PSV, ?n NAC 8-0... tja. Ik denk toch wel dat er iets anders is voorgevallen.

Marcel Keizer kan er natuurlijk helemaal geen zak van, maar het moment van ontslag is wat vreemd. Ik denk ook dat er gewoon gewacht is op een minder resultaat om het dan te rechtvaardigen.
 

RickPSV

Active member
Marcel Keizer kan er natuurlijk helemaal geen zak van, maar het moment van ontslag is wat vreemd. Ik denk ook dat er gewoon gewacht is op een minder resultaat om het dan te rechtvaardigen.

Ik heb zo'n vermoeden dat er meer aan de hand is dan alleen het slechte resultaat tegen Twente.
 

Pascallovic

Well-known member
?n PSV, ?n NAC 8-0... tja. Ik denk toch wel dat er iets anders is voorgevallen.
Na NAC kwam weer die rampwedstrijd tegen FC Twente waar men nooit echt controle had. Vervolgens was alleen de wedstrijd tegen PSV echt goed. Tegen Excelsior ging het weer zo moeizaam dat je een strafschop nodig had in de 2e helft. Tegen AZ kom je heel goed weg dat Friday die bal in de slotfase niet binnen tikt of dat Bizot binnen kopt. Tegen FC Twente gisteren weer dramatisch na rust qua spel, wedstrijd niet tijdig dood gemaakt, slecht gewisseld en vlak voor tijd de gelijkmaker moeten incasseren. Niks geleerd eigenlijk van de vorige ontmoeting in Enschede.

De problemen van gisteren deden zich 5 maanden geleden ook al voor tegen Nice, Rosenborg, Heracles Almelo en ADO Den Haag. Het houdt een keer op.
 

Unregistere

Well-known member
Koningen Reiziger en Bogarde als interim-duo op de bank tegen Willem II zondag. Dat wordt ongetwijfeld smullen!
 

gevegt

Well-known member
Ik geloof er niets van dat de directie al iemand heeft gevonden om de taak van Keizer over te nemen.
Dit is pure paniek!
 
Bovenaan