Ajax Nieuwstopic

vakx2.0

Banned

gevegt

Well-known member
Ik ook ja, en de goal tegen Newcastle en Leicester. Ik had het over zijn karakter.
Voor zijn karakter als voetballer ken ik eigenlijk maar 1 woord: prof.
Zie zijn actie tegen de Argentijnen die hem rood had moeten opleveren, de lessen die van Persie vanuit zijn bad van hem heeft geleerd en zijn ontwikkeling van spits tot complete aanvaller in zijn Arsenal tijd.
 

JMD

Well-known member
Voor zijn karakter als voetballer ken ik eigenlijk maar 1 woord: prof.
Zie zijn actie tegen de Argentijnen die hem rood had moeten opleveren, de lessen die van Persie vanuit zijn bad van hem heeft geleerd en zijn ontwikkeling van spits tot complete aanvaller in zijn Arsenal tijd.
Ik had het over zijn algemene karakter... ;)

En die actie was tegen Joegoslavi?, niet tegen Argentini?.
 

gevegt

Well-known member
Ik had het over zijn algemene karakter... ;)

En die actie was tegen Joegoslavi?, niet tegen Argentini?.
Die trap na vlak voor tijd in de hoek was toch tegen Argentini?? Waarna hij de winnende maakte?

Zijn algemene karakter ken ik niet zo. Misschien komt dat omdat hij dat nooit bloot heeft gegeven in de media en die er labels op heeft geplakt.
 

ElSimao

Active member
Zeker niet. De vlag ging zelfs uit toen hij vertrok. Net zoals de meeste Ajacieden dat nu doen.

Maar dan begrijp ik niet waar je zo gefrustreerd over bent. De man zelf is vrij weinig te verwijten, hij doet zijn best maar kan er niet zoveel van. Daar kan ie zelf niks aan doen.
 

SanMark.

Well-known member
Maar dan begrijp ik niet waar je zo gefrustreerd over bent. De man zelf is vrij weinig te verwijten, hij doet zijn best maar kan er niet zoveel van. Daar kan ie zelf niks aan doen.

Inderdaad ik vind het een uiterst correcte man.

Hoe kun je daar nu een hekel aan hebben ? Ik gun hem het beste in de rest van zijn carri?re .
 

ElSimao

Active member
Inderdaad ik vind het een uiterst correcte man.

Hoe kun je daar nu een hekel aan hebben ? Ik gun hem het beste in de rest van zijn carri?re .

Ik vond hem op momenten dat het minder ging iets te gretig naar het verhaal Nouri grijpen, maar buiten dat is er vrij weinig dat je hem op persoonlijk vlak kunt verwijten lijkt mij. Een lieve man denk ik.
 

JFK

Well-known member
Inderdaad ik vind het een uiterst correcte man.

Hoe kun je daar nu een hekel aan hebben ? Ik gun hem het beste in de rest van zijn carri?re .

Ondanks dat ie het financieel prima voor mekaar zal hebben, heb ik er toch moeite mee dat hij de zak kreeg. Zoals je al zei, een uiterst correcte man. Die zijn al zo zeldzaam in het voetbal. Ik hoop dat hij bij een subtopper zoals AZ w?l succes kan krijgen.
 

SanMark.

Well-known member
Ondanks dat ie het financieel prima voor mekaar zal hebben, heb ik er toch moeite mee dat hij de zak kreeg. Zoals je al zei, een uiterst correcte man. Die zijn al zo zeldzaam in het voetbal. Ik hoop dat hij bij een subtopper zoals AZ w?l succes kan krijgen.

Geen moeite mee dat hij de zak gekregen heeft want het werkte gewoon niet. Maar voor de man zelf vind ik het wel zonde.
 
Bovenaan