Ajax Nieuwstopic

JMD

Well-known member
De clubarts van Ajax die aanwezig was
bij de oefenwedstrijd waarin Abdelhak
Nouri onwel werd,is vertrokken bij de
club.Nouri liep ernstige hersenschade
op,de kans op herstel is nihil.

Ajax erkende eerder dat er fouten waren
gemaakt bij de behandeling van Nouri op
het veld en nam de aansprakelijkheid op
zich.Vanwege alle commotie was de arts
al enige tijd niet meer in staat om
zijn werk bij de club uit te voeren.

Nouri zakte op 8 juli 2017 in elkaar in
een oefenduel in Oostenrijk met Werder
Bremen.
(Bron: TT)
 

Unregistere

Well-known member
Noussair Mazraoui kan een nieuwe contractaanbieding tegemoet zien als beloning voor zijn spectaculaire ontwikkeling.
 

Atreides

Well-known member
Noussair Mazraoui rekent op een langer verblijf bij Ajax. De rechtsback is onder Erik ten Hag uitgegroeid tot basisspeler en heeft een aanbieding om zijn tot medio 2021 doorlopende contract te verlengen op zak. 'Ik verwacht dat ik gewoon bij Ajax blijf, maar dat laat ik allemaal aan mijn zaakwaarnemer over', zegt de 21-jarige Mazraoui tegen de NOS.

:duim:
Geen Dumfries, maar met bal steeds beter en begint steeds meer op de 'oude' van de Wiel te lijken.
 

Unregistere

Well-known member
De Ajax meiden zijn uitgeroepen tot sportploeg van het jaar in Amsterdam! :duim:

DupaFdEXcAIK9qu.jpg


Leuk meissie op gympies aan de linkerkant.
 

Atreides

Well-known member
Overmars greep in na blamage PSV en had dringend verzoek aan Ten Hag?
Donderdag, 20 december 2018 om 09:17

Ajax plaatste zich woensdagavond met veel pijn en moeite voor de kwartfinale van de KNVB beker door de strafschoppen beter te nemen dan Roda JC Kerkrade. Ajax-trainer Erik ten Hag besloot veel wisselspelers op te stellen tegen de Limburgers, iets wat de oefenmeester in de vorige ronde van het bekertoernooi in mindere mate ook deed tegen Go Ahead Eagles (3-0).

De Telegraaf meldt dat Ten Hag, net als tegen Roda, bij het duel met Go Ahead wilde opteren voor een B-team. Marc Overmars, directeur spelersbeleid bij Ajax, greep naar verluidt echter in. PSV werd een dag eerder in eigen huis uitgeschakeld door RKC Waalwijk (2-3). Mark van Bommel koos tegen de club uit de Keuken Kampioen Divisie voor zijn reserves en Overmars wilde niet dat Ajax hetzelfde zou overkomen.

Ten Hag werd volgens de krant 'vriendelijk doch dringend verzocht' om minder rigoureus te werk te gaan en dus om vast te houden aan de bekende namen. Men schrijft dat Ten Hag, net als zijn voorgangers Frank de Boer, Peter Bosz en Marcel Keizer, het bekertoernooi 'niet serieus' neemt. 'Dat hij tegen de amateurs van Te Werve (0-7) een batterij andere spelers opstelde, werd geaccepteerd. Maar toen hij zijn elftal tegen Go Ahead Eagles ook volledig op de schop wilde gooien, greep directeur Marc Overmars in.'

De Telegraaf stelt dat Ten Hag bij het bekerduel met Roda wederom een risico heeft genomen. 'Het bleek een misrekening met overwerk tot gevolg. Uitschakeling bleef hem in 120 minuten voetbal ternauwernood bespaard. Mede dankzij doelman Andr? Onana, die bewees waarom hij vlak voor het verstrijken van de verlenging nog werd ingebracht voor Kostas Lamprou.'

Altijd mooi dat Valentijn weer wat te zeiken heeft. Gaat ook erg slecht natuurlijk met 31 gespeeld, 24 gewonnen, 6 gelijk en 1 verloren*.
* gelijkspel bij Roda heb ik gerekend als een overwinning.

Zelfs PSV komt daar in alle competities niet bij in de buurt met 27 gespeeld, 18 gewonnen, 4 gelijk en 7 verloren.
 

noordooster

Well-known member
Altijd mooi dat Valentijn weer wat te zeiken heeft. Gaat ook erg slecht natuurlijk met 31 gespeeld, 24 gewonnen, 6 gelijk en 1 verloren*.
* gelijkspel bij Roda heb ik gerekend als een overwinning.

Zelfs PSV komt daar in alle competities niet bij in de buurt met 27 gespeeld, 18 gewonnen, 4 gelijk en 7 verloren.

Zo geweldig is het ook weer niet als je met je miljoenenploeg pas na strafschoppen kunt winnen van een simpele eerste divisieclub als Roda JC.
 

ElSimao

Active member
Mark Overmars heeft gewoon gelijk dat hij ingrijpt. Erik Ten Hag moet prijzen pakken, dus ook de beker.

Ik neem het bericht met een korreltje zout hoor, maar mocht het zo zijn is het natuurlijk schandalig. Ten Hag is er om de opstelling te maken en niet Overmars, dus Overmars moet er gewoon buiten blijven.
 

Pascallovic

Well-known member
Wat is 'ingrijpen'? Geloof namelijk niet dat Marc pen en papier gepakt heeft en een opstelling bij Ten Hag heeft aangeleverd met de mededeling dat ie het zo moest doen. Hij zal vast wel na PSV - RKC bij Ten Hag hebben geinformeerd of die van plan was hetzelfde te doen en hem dan adviseren om niet zo zoveel wijzigingen als PSV in de opstelling aan te brengen en aangeven dat de beker voor Ajax belangrijk is. Echter om dat dan meteen 'ingrijpen' te noemen.
 

ElSimao

Active member
Wat is 'ingrijpen'? Geloof namelijk niet dat Marc pen en papier gepakt heeft en een opstelling bij Ten Hag heeft aangeleverd met de mededeling dat ie het zo moest doen. Hij zal vast wel na PSV - RKC bij Ten Hag hebben geinformeerd of die van plan was hetzelfde te doen en hem dan adviseren om niet zo zoveel wijzigingen als PSV in de opstelling aan te brengen en aangeven dat de beker voor Ajax belangrijk is. Echter om dat dan meteen 'ingrijpen' te noemen.

Ik twijfel ernstig aan de intenties van de Telegraaf in het algemeen en Valentijn Driessen in het bijzonder. Die is gewoon anti-ten Hag, waar hij eerst naar de resultaten kon wijzen, is dat deze seizoenshelft niet aan de orde en moet ie maar wat anders bedenken. En dat is het aandeel van ten Hag zo klein mogelijk maken en te doen alsof het niet meer dan een veredelde loopjongen is die boodschappen van bovenaf uitvoert.

Bijzonder ranzig. Geef toch gewoon toe dat de man het prima doet.
 
Bovenaan