Ajax Nieuwstopic

Pascallovic

Well-known member
Van 2 kanten logisch. Ajax kan als werkgever niet zomaar 2 doktoren laten vallen die waarschijnlijk menen naar eer en geweten te hebben gehandeld. Dan zouden deze doktoren weer gaan procederen omdat hun naam besmeurd is. Er is vast genoeg mis gegaan bij de behandeling van Nouri op het veld, maar hoe verwijtbaar dit is, daarvoor moet je inderdaad naar de arbitragecommissie. Als club en familie ga je daar nooit uitkomen.
 

JMD

Well-known member
Eens.

Maar het was idd wel erg vreemd dat er zolang gewacht werd met reanimatie... Daar zal de Ajax-dokter zich ook knap klote onder voelen.
 

ElSimao

Active member
Bosz in conclaaf met fans: ‘Klaassen zei dat we verdeeld moesten zitten’

Peter Bosz stond een jaar lang aan het roer bij Ajax, nadat de club besloot de oefenmeester in de zomer van 2016 aan te stellen als hoofdtrainer. Uiteindelijk wist de coach met zijn ploeg de fans van Ajax te bekoren met een finaleplek in de Europa League. Bosz begon echter stroef bij Ajax en dat merkte hij ook toen hij enkele supporters ontmoette.

Toen de resultaten nog niet naar behoren waren, volgde er een gesprek met de F-Side en VAK 410. “Die waren niet gelukkig met mij”, zei Bosz woensdagavond bij een bijeenkomst in De Balie, opgetekend door Ajax Showtime. In de competitie begon Ajax niet zo goed en men werd uitgeschakeld in de Champions League. Een bespreking met de supporters van Ajax volgde: “Dat was zweten kan ik je vertellen.”

“We hadden een lange tafel in het spelershome. De spelersraad en de trainer zouden in gesprek gaan met 410 en de F-Side. Wij waren als eerste binnen en Davy Klaassen zei dat we verdeeld moesten gaan zitten. Naast mij waren twee plekken leeg en die bleven leeg.” Bosz wist het tij te keren en resultaten te boeken. De positieve uitslagen gingen volgens velen gepaard met goed voetbal.

“Mensen betalen heel veel geld voor een kaartje. Als ze naar huis gaan, dan moeten ze het nog over de wedstrijd hebben. Schalke 04 en Olympique Lyon-thuis, dat waren wedstrijden waar mensen het na afloop onderweg naar huis in de auto nog over hadden. De oeh's en de ah's waren niet alleen achter de goal te horen, maar in het hele stadion”, aldus de momenteel clubloze trainer.

-------------------------------------------------------------------------------

Dus de trainer van Ajax heeft zich bij slechte resultaten te verantwoorden aan dat stelletje losgeslagen josti's?

Je zag het ook na de nederlaag tegen PSV, dus de bus gestopt werd en iedereen nederig uitstapte om met die idioten in "discussie" te gaan. Vind dat echt helemaal verkeerd. Dat er interactie met de fans is, ok, maar dit wordt min of meer met geweld afgedwongen. De brave supporter die het ook wel eens over het veldspel of het resultaat wil komen hebben, kan fluiten naar een tete a tete met de hoofdtrainer.

De directie moet eens korte metten maken met die onzin. Boze criminelen die de bus opwachten? Politie erop af en aanpakken die idioten.
 

JMD

Well-known member
Bosz in conclaaf met fans: ‘Klaassen zei dat we verdeeld moesten zitten’

Peter Bosz stond een jaar lang aan het roer bij Ajax, nadat de club besloot de oefenmeester in de zomer van 2016 aan te stellen als hoofdtrainer. Uiteindelijk wist de coach met zijn ploeg de fans van Ajax te bekoren met een finaleplek in de Europa League. Bosz begon echter stroef bij Ajax en dat merkte hij ook toen hij enkele supporters ontmoette.

Toen de resultaten nog niet naar behoren waren, volgde er een gesprek met de F-Side en VAK 410. “Die waren niet gelukkig met mij”, zei Bosz woensdagavond bij een bijeenkomst in De Balie, opgetekend door Ajax Showtime. In de competitie begon Ajax niet zo goed en men werd uitgeschakeld in de Champions League. Een bespreking met de supporters van Ajax volgde: “Dat was zweten kan ik je vertellen.”

“We hadden een lange tafel in het spelershome. De spelersraad en de trainer zouden in gesprek gaan met 410 en de F-Side. Wij waren als eerste binnen en Davy Klaassen zei dat we verdeeld moesten gaan zitten. Naast mij waren twee plekken leeg en die bleven leeg.” Bosz wist het tij te keren en resultaten te boeken. De positieve uitslagen gingen volgens velen gepaard met goed voetbal.

“Mensen betalen heel veel geld voor een kaartje. Als ze naar huis gaan, dan moeten ze het nog over de wedstrijd hebben. Schalke 04 en Olympique Lyon-thuis, dat waren wedstrijden waar mensen het na afloop onderweg naar huis in de auto nog over hadden. De oeh's en de ah's waren niet alleen achter de goal te horen, maar in het hele stadion”, aldus de momenteel clubloze trainer.

-------------------------------------------------------------------------------

Dus de trainer van Ajax heeft zich bij slechte resultaten te verantwoorden aan dat stelletje losgeslagen josti's?

Je zag het ook na de nederlaag tegen PSV, dus de bus gestopt werd en iedereen nederig uitstapte om met die idioten in "discussie" te gaan. Vind dat echt helemaal verkeerd. Dat er interactie met de fans is, ok, maar dit wordt min of meer met geweld afgedwongen. De brave supporter die het ook wel eens over het veldspel of het resultaat wil komen hebben, kan fluiten naar een tete a tete met de hoofdtrainer.

De directie moet eens korte metten maken met die onzin. Boze criminelen die de bus opwachten? Politie erop af en aanpakken die idioten.

Eens. En zou zo'n gesprek nou 'ge-eist' worden na jarenlang wanbeleid, maar Bosz zat er toen pas net 2 maanden...
 

ElSimao

Active member
Eens. En zou zo'n gesprek nou 'ge-eist' worden na jarenlang wanbeleid, maar Bosz zat er toen pas net 2 maanden...

Ik weet niet of ze het nog steeds doen, maar Ajax-officials zijn heel lang naar de herdenking van Carlo Picornie gegaan. Carlo Picornie was niet meer of minder "supporter" van Ajax dan ieder ander, maar heeft gewelddadige vrienden en daar zijn het bestuur en anderen in de club bang voor. Het is gewoon slijmerij dus. Pak die onzin nou eens aan.
 

Joost

Well-known member
Schrijf je tegenwoordig voor VI Elsimao?

'Wij zijn blij met de deelname aan de Florida Cup 2019', vertelt algemeen directeur Edwin van der Sar op de clubsite. 'Op sportief vlak is het belangrijk dat wij ons meten met internationale teams. Door deel te nemen aan dit toernooi cre?ren we een ideale voorbereiding op de tweede seizoenshelft.'

Het toernooi sluit volgens de club ook aan op de internationale plannen. 'De Verenigde Staten is een markt waar we willen groeien. We spelen onze eerste wedstrijd tegen een Braziliaanse topclub en dit duel is primetime te zien in zowel Noord- als Zuid-Amerika. Hiermee bedienen we miljoenen Ajax-fans. We gaan ervoor zorgen dat het een spektakel wordt.'

Ajax begint deze week aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De Amsterdammers komen eind juli al uit in de voorronde van de Champions League.
 

Makanaky

Well-known member
Miljoenen Ajax-fans in de Nieuwe Wereld, dan zou ik het Bundesliga-avontuur toch maar eens heroverwegen. MLS, Liga MX of de Brasileir?o moet het worden.
 

ElSimao

Active member
Miljoenen Ajax-fans in de Nieuwe Wereld, dan zou ik het Bundesliga-avontuur toch maar eens heroverwegen. MLS, Liga MX of de Brasileir?o moet het worden.

Ik denk dat het wat lastig wordt om mensen uit Brazilie tweewekelijks in de ArenA te krijgen. Meer supporters in Zuid-Amerika is leuk en aardig, maar meer klapvee in de buurt is natuurlijk nog beter, want dat kan zich bij iedere thuiswedstrijd in de ArenA melden.
 

ElSimao

Active member
Dat meent die vent toch echt niet serieus toch ?

Het idee is opzich goed, alleen overschat hij de aantrekkingskracht van dit Ajax nogal. Het idee alleen al dat er straks miljoenen Amerikanen voor de buis plaats gaan nemen om naar Zakaria Labyad en Siem te Jong te gluren, terwijl ze druk markeringen in hun agenda aanbrengen om overlappende afspraken op de dagen dat Ajax tegen NAC, Fortuna Sittard en andere bierteams speelt te voorkomen, is op zn best grappig.
 
Bovenaan