Ajax Nieuwstopic

Hankie

Well-known member
Ajax uitgenodigd voor het nieuwe WK voor clubs in 2021 op basis van het roemrijke verleden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax Nieuwstopic

Gezien de criteria begrijpelijk. Wat PSG dan in het rijtje doet is mij echter een raadsel. Het eveneens Franse Olympique Marseille is toch wat succesvoller geweest.
 
Laatst bewerkt:

ElSimao

Active member
Ajax uitgenodigd voor het nieuwe WK voor clubs in 2021 op basis van het roemrijke verleden.

Please don't, dan worden we door andere clubs met een roemrijk verleden en een roemrijk leden volledig afgedroogd. Gaat een zeer pijnlijke exercitie worden waarbij het contrast te pijnlijk zal zijn.

Wel leuk hoor, maar in onze conditie niet van toepassing.
 

Hankie

Well-known member
Please don't, dan worden we door andere clubs met een roemrijk verleden en een roemrijk leden volledig afgedroogd. Gaat een zeer pijnlijke exercitie worden waarbij het contrast te pijnlijk zal zijn.

Wel leuk hoor, maar in onze conditie niet van toepassing.

Nog 3 jaar om op niveau te komen!
 

JMD

Well-known member
Verbaas je je er nog over dat rijke clubs worden uitgenodigd?

Nee, maar het is natuurlijk wel een gotspe dat Paris SG op die lijst staat als 'authentieke' club, dat is natuurlijk onzin. Als je dan toch een Franse authentieke club moet oproepen (want ze zullen er ongetwijfeld een Frans team bij willen hebben) kan je dan eigenlijk beter nog Marseille oproepen. Of Benfica als authentieke club, want er is ook nog geen Portugese.
 

ElSimao

Active member
Nog 3 jaar om op niveau te komen!

We zullen wel heel snel naar de Bundesliga moeten en daar aansterken om op dat WK een acceptabel niveau te halen. Gaat niet gebeuren, dus liever bedanken we voor de eer. Wij zijn in de huidige staat niet geschikt voor wereldkampioenschappen.
 

Hankie

Well-known member
We zullen wel heel snel naar de Bundesliga moeten en daar aansterken om op dat WK een acceptabel niveau te halen. Gaat niet gebeuren, dus liever bedanken we voor de eer. Wij zijn in de huidige staat niet geschikt voor wereldkampioenschappen.

Ik zou dan switch naar de Premier League of Ligue 1 want anders gaat het niet snel genoeg.
 

ElSimao

Active member
Ik zou dan switch naar de Premier League of Ligue 1 want anders gaat het niet snel genoeg.

Nou, de Ligue 1 vind ik nou niet beter dan de Bundesliga. Volgens mij zijn de tv-gelden daar ook niet hoger, dus wat dat betreft prefereer ik de BL.

De Premier League zou nog beter zijn, maar misschien wat onrealistisch.

Moraal van het verhaal is dat we op dat WK een pak rammel gaan krijgen dat zijn weerga niet kent. Met 8 16-jarigen en 3 30+ers de er geen reet van kunnen na een kwartier al 3-0 achter staan. Leuk man.
 

Fregge

Well-known member
Je wilt naar een andere competitie, maar vindt de Premier League wat onrealistisch? Man man man.
 

ElSimao

Active member
Je wilt naar een andere competitie, maar vindt de Premier League wat onrealistisch? Man man man.

Wie is er dit jaar kampioen geworden in Duitsland? Spannend man.

Ik denk dat er best vele Duitsers zijn die open staan voor een upgrade van hun competitie. Wij zouden met die gigantische tv-gelden (en een nieuw bestuur) en serieus elftal neer kunnen zetten waarmee we de Munchense hegemonie kunnen doorbreken. Op incidentele basis.
 

Fregge

Well-known member
Wie is er dit jaar kampioen geworden in Duitsland? Spannend man.

Ik denk dat er best vele Duitsers zijn die open staan voor een upgrade van hun competitie. Wij zouden met die gigantische tv-gelden (en een nieuw bestuur) en serieus elftal neer kunnen zetten waarmee we de Munchense hegemonie kunnen doorbreken. Op incidentele basis.

Wat gebruik je? Moet goed spul zijn.
 

ElSimao

Active member
In het verleden heeft vd Sar nogal eens opmerkingen geplaatst over bezig zijn met een Europese Liga etc. Denk je dus dat die vent ondanks al zijn nadelen toch een pluspuntje heeft, presenteert ie een tijdje geleden een of ander kutplan voor een nieuwe opzet voor de Eredivisie. Komt ie met playoffs enzo om de weerstand voor Ajax te verhogen.

Sommige mensen zien het gewoon niet.
 

Janssen

Well-known member
Om het spannend te houden zou ik Ajax met -20 punten laten starten. Kunnen andere clubs misschien ook eens kampioen worden. Oh, wacht...
 
Bovenaan