Ajax uitgenodigd voor het nieuwe WK voor clubs in 2021 op basis van het roemrijke verleden.
Gezien de criteria begrijpelijk. Wat PSG dan in het rijtje doet is mij echter een raadsel.
Please don't, dan worden we door andere clubs met een roemrijk verleden en een roemrijk leden volledig afgedroogd. Gaat een zeer pijnlijke exercitie worden waarbij het contrast te pijnlijk zal zijn.
Wel leuk hoor, maar in onze conditie niet van toepassing.
Verbaas je je er nog over dat rijke clubs worden uitgenodigd?
Nog 3 jaar om op niveau te komen!
We zullen wel heel snel naar de Bundesliga moeten en daar aansterken om op dat WK een acceptabel niveau te halen. Gaat niet gebeuren, dus liever bedanken we voor de eer. Wij zijn in de huidige staat niet geschikt voor wereldkampioenschappen.
Ik zou dan switch naar de Premier League of Ligue 1 want anders gaat het niet snel genoeg.
Je wilt naar een andere competitie, maar vindt de Premier League wat onrealistisch? Man man man.
Wie is er dit jaar kampioen geworden in Duitsland? Spannend man.
Ik denk dat er best vele Duitsers zijn die open staan voor een upgrade van hun competitie. Wij zouden met die gigantische tv-gelden (en een nieuw bestuur) en serieus elftal neer kunnen zetten waarmee we de Munchense hegemonie kunnen doorbreken. Op incidentele basis.
Ik zou eens proberen om in Nederland kampioen te worden.
Ik zou eens proberen om in Nederland kampioen te worden.