Hup Ivan Gabrich!
Een beetje zoals de persoon hieronder bedoel je?------------------------------------------------------------------
Prachtig, de passie bij die mensen daar.
Wanneer Ajax een kutshirt gepresenteerd krijgt, vindt men het allemaal wel best.
Een shirt heeft voornamelijk symbolische waarde; het is niet dat je van een mooier shirt beter gaat voetballen.
Een beetje zoals de persoon hieronder bedoel je?
Ja, daar maak je even stampij zeg. Als Ajax een kutshirt gepresenteerd krijgt doe je ook geen moer net als de rest.Even de rest van de quote die je expres weg hebt gelaten:
"Desondanks vind ik dat je als trotse club met iets beters moet komen dan een standaard-shirtje van een leveancier met jouw logo erop gedrukt. Is toch een stukje uitstraling."
Ja, daar maak je even stampij zeg. Als Ajax een kutshirt gepresenteerd krijgt doe je ook geen moer net als de rest.
Het gaat om de trots, ik vind dat [elke club] meer verdient dan een standaardshirtje met het logo erop gestamp.
Jij vindt het ook prima, want een shirt heeft voornamelijk symbolische waarde. Als de club protesteert vindt je het best. Doen ze het niet kun je verwijzen naar het eerste en eventueel aanvoeren dat ze zich met belangrijke dingen moeten bezighouden. Ondertussen bezit je net zo weinig trots als de rest, want zelf doe je ook helemaal niks.Het gaat om de trots, ik vind dat Ajax meer verdient dan een standaardshirtje met het logo erop gestamp. Jij vond het prima en wees erop dat het erger kan. Allright, maar dan bezit je die trots niet.
Jouw mening is van nul en generlei waarde.
Jij vindt het ook prima, want een shirt heeft voornamelijk symbolische waarde. Als de club protesteert vindt je het best. Doen ze het niet kun je verwijzen naar het eerste en eventueel aanvoeren dat ze zich met belangrijke dingen moeten bezighouden. Ondertussen bezit je net zo weinig trots als de rest, want zelf doe je ook helemaal niks.
Of wat?Of topic.