Ajax Nieuwstopic

ElSimao

Active member
Hup Ivan Gabrich!

Voor iedere regio kun je wel types aanhalen die het niet gehaald hebben.

Feit is dat Zuid-Amerikanen in een hardere omgeving opgroeien. Scandinaviers zijn teveel gepamperd en naar de ogen gekeken. Vroeger viel het nog wel mee, maar de huidige generatie is brandhout en niet in het minst omdat ze mentaal helemaal verkeerd in elkaar zitten. Het is een keertje klaar, overstappen op de Torero's van Tordesillas por favor.
 

erka

Well-known member
Denen zijn over het algemeen inderdaad arrogant en het ligt zelden aan henzelf. Zweden zijn echter harde werkers, meestal iets minder talent maar voor een team veel waardevoller. Heb talloze Denen en Zweden voorbij zien komen bij Groningen, Denen allemaal mislukt en Zweden meestal geslaagd. Dus niet echt over ??n kam te scheren.
 

Pascallovic

Well-known member
Gelukkig zijn Zuid-Amerikanen met hun levensstijl en discipline een garantie op succes en weten die altijd het maximale uit hun carri?re te halen. Kritiek kunnen ze ook altijd goed mee omgaan.
 

Unregistere

Well-known member
Ik snap ook niet goed dat ze niet wat meer shoppen in Polen. Harde werkers, vaak ook voor scherpe prijzen. :duim:

Overigens goed nieuws. Michael Reiziger, toekomstig hoofdtrainer van Ajax, won vandaag in Zwolle de Rinus Michels award voor de beste trainer van de Jupiler League. Ook Winston Bogarde deelt een beetje mee in de prijs natuurlijk. Reiziger troefde Henk de Jong, Dick Lukkien, G?rard de Nooijer en Mike Snoei af.
 
Laatst bewerkt:

ElSimao

Active member
Woede in Marokko om eenvoudig ontwerp WK-shirt

Zes weken voordat het WK voetbal in Rusland begint, moet Marokko wellicht nieuwe wedstrijdshirts laten ontwikkelen. De 'Leeuwen van de Atlas' vinden het huidige ontwerp van het WK-uitshirt een belediging en dreigen op te stappen bij sponsor Adidas.

Andere Tweets van Simohamed Manouar bekijken
Informatie over Twitter Ads en privacy
In tegenstelling tot veel andere landen die een contract hebben met het Duitse kledingmerk moet Marokko het doen met een eenvoudig ontwerp: een wit shirt met alleen bovenop wat rode vlakken.

Namaak
Het ontwerp is niet officieel naar buiten gebracht. Daar wilde Adidas zo lang mogelijk mee wachten om namaakproductie in Marokko zo veel mogelijk tegen te gaan. Bovenstaand shirt is her en der echter al voor zestien euro te krijgen.

De ontwerpen van bijvoorbeeld Belgi?, Colombia, Duitsland en Argentini? zijn al wel gepresenteerd.


------------------------------------------------------------------

Prachtig, de passie bij die mensen daar.

Wanneer Ajax een kutshirt gepresenteerd krijgt, vindt men het allemaal wel best.
 

ElSimao

Active member
Een beetje zoals de persoon hieronder bedoel je?

Even de rest van de quote die je expres weg hebt gelaten:

"Desondanks vind ik dat je als trotse club met iets beters moet komen dan een standaard-shirtje van een leveancier met jouw logo erop gedrukt. Is toch een stukje uitstraling."
 

Pascallovic

Well-known member
Even de rest van de quote die je expres weg hebt gelaten:

"Desondanks vind ik dat je als trotse club met iets beters moet komen dan een standaard-shirtje van een leveancier met jouw logo erop gedrukt. Is toch een stukje uitstraling."
Ja, daar maak je even stampij zeg. Als Ajax een kutshirt gepresenteerd krijgt doe je ook geen moer net als de rest.
 

ElSimao

Active member
Ja, daar maak je even stampij zeg. Als Ajax een kutshirt gepresenteerd krijgt doe je ook geen moer net als de rest.

Het gaat om de trots, ik vind dat Ajax meer verdient dan een standaardshirtje met het logo erop gestamp. Jij vond het prima en wees erop dat het erger kan. Allright, maar dan bezit je die trots niet.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het gaat om de trots, ik vind dat [elke club] meer verdient dan een standaardshirtje met het logo erop gestamp.
 

Pascallovic

Well-known member
Het gaat om de trots, ik vind dat Ajax meer verdient dan een standaardshirtje met het logo erop gestamp. Jij vond het prima en wees erop dat het erger kan. Allright, maar dan bezit je die trots niet.
Jij vindt het ook prima, want een shirt heeft voornamelijk symbolische waarde. Als de club protesteert vindt je het best. Doen ze het niet kun je verwijzen naar het eerste en eventueel aanvoeren dat ze zich met belangrijke dingen moeten bezighouden. Ondertussen bezit je net zo weinig trots als de rest, want zelf doe je ook helemaal niks.

Voor het overige zou ik zeggen

Jouw mening is van nul en generlei waarde.
 

ElSimao

Active member
Jij vindt het ook prima, want een shirt heeft voornamelijk symbolische waarde. Als de club protesteert vindt je het best. Doen ze het niet kun je verwijzen naar het eerste en eventueel aanvoeren dat ze zich met belangrijke dingen moeten bezighouden. Ondertussen bezit je net zo weinig trots als de rest, want zelf doe je ook helemaal niks.

Er staat letterlijk in mn post dat ik vind dat ze met iets beters moeten komen. Dat is niet hetzelfde als het allemaal wel best vinden.
 
Bovenaan