Abubakari
Well-known member
Hopelijk is het een les om te beseffen dat je niet meer aan oud spelers moet gaan beginnen.
Nou, dat is dan jammer voor Zlatan.
Zlatan Ibrahimovic speelt een opvallende rol in een filmpje op de Facebookpagina van Ajax. De spits poseert met een Ajax-shirt met zijn naam en rugnummer 9: ,,Misschien draag ik komend seizoen dit shirt wel.''
,,Hoi Ajax-fans, leuk om van jullie te horen'', vertelt de Zweed. ,,Je weet maar nooit, dit kan volgend jaar mijn shirt zijn. Jij kunt hem in elk geval alvast winnen!''
De oud-Ajacied vraagt de supporters hun club trouw te blijven. ,,Het beste voor jullie, en ik hoop dat Ajax veel prijzen wint. Ook als ik er niet ben.''
Ibrahimovic tekende deze week een sterk verbeterd contract bij Paris Saint Germain. Hij verdient dit seizoen 1,5 miljoen euro per maand. Dat contract loopt komende zomer af. In december liet de Zweed weten nog in twijfel te zijn over zijn toekomst.
',,Ik weet nog niet welke kant ik dan op ga'', zei hij vorige maand. ,,Spelen in Qatar? Het is een mogelijkheid. Ik kan alles doen wat ik wil, maar ik ben blij hoe ik nu speel. Ik wil nog een keer de Champions League winnen, maar als het niet lukt, is dat geen smet op mijn carri?re.''