Ajax Nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kevah

New member
Hij zal van een andere ook andere dingen kunnen leren en zodoende een meer eigen stijl ontwikkelen.
Het kan een teken van zwakte zijn, maar ook een teken van pure liefde voor de club. Jezelf niet goed genoeg achten voor een functie, dan moet je het ook niet proberen. Voor je het weet krijg je wat Twente ook heeft nu.
 

ALenstra

Well-known member
Het was vooral de buitenwereld die vd Sar pushte. Puur op naam iemand een functie geven. Dat riedeltje van oud spelers op elke functie zetten werkt niet altijd.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Frank de Boer is na wedstrijden dan misschien mild in zijn oordeel, een fragment van de maandagtraining bewijst dat het de coach allerminst zint dat Ajax de laatste weken de vorm volledig kwijt is. Ajax TV zette de camera op een woedende De Boer.*

'Scherpte, de wil om die wedstrijd te winnen', horen we De Boer zeggen. De oefenmeester is niet tevreden over de houding van zijn spelers. 'Jongens, daar begint het allemaal mee. Wil je resultaat halen, dan zul je in kleine dingetjes scherp moeten zijn. Jullie komen een halve minuut voor aanvang het veld op sjokken. Het is godverdomme schitterend weer, kom hier twintig minuten van tevoren en ga wat doen!'

'Wat hebben jullie een zwaar leven', vervolgt de inmiddels woeste De Boer. 'Je moet blij wezen dat je dit mag doen. Binnen zestien jaar is het over, als je geluk hebt. Het moet vanuit je hart komen, dat heb ik vorige week ook al gezegd.'

Bron: Ajax Showtime
 

Abubakari

Well-known member
Als het de Boer wel zou zinnen wat ie in 2015 van zijn spelers ziet was ie ofwel blind of fan van PSV.
Elke week hetzelfde Ajax onwaardige voetbal, weken achtereen, hij mag het zichzelf ook aanrekenen dat ie de boel niet aan de gang krijgt.
 

Eresd?g?

Banned
Ik zie het 'm zo doen, helemaal flippen tegen die spelers. Heerlijk! Zo hoort het ook. Ging Kishna er nog tegen in of hield hij dit keer z'n mond?
 

Eresd?g?

Banned
Was net ook op sportjournaal. Wel grappig dat hij hele tijd ??n kant op keek. Ik was wel benieuwd wie daar dan stond. Drie keer raden.....
 

Keyser S?ze

New member
Ik kan mij niet voorstellen dat spelers hiervan onder de indruk waren. Ik zou mijn lachen niet kunnen houden als mijn trainer zo'n slechte act opvoerde.
 

Kevah

New member
Ik denk dat als je gelachen had, je degene was die wel zijn woede had gekregen.

Dit was irritatie en teleurstelling die sprak.
 

Pascallovic

Well-known member
Hoezo wordt hij nu pas boos? Het lijkt al maanden helemaal nergens op. Dan ga je als letterlijk alles al beslist is voor de buhne een act opvoeren.
 

vakx2.0

Banned
Ik vind 't wel goed, meen ik. Altijd makkelijk om een boze trainer belachelijk te maken, maar dit soort woorden komen volgens mij aan. Ze zijn als kinderen toegesproken, en dat is soms nodig. Idd, Cocu vorig jaar hetzelfde. Vond ik ook goed. En niemand die het lef had om in discussie te gaan... kijken wat het effect is tegen Groningen.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik vind 't wel goed, meen ik. Altijd makkelijk om een boze trainer belachelijk te maken, maar dit soort woorden komen volgens mij aan. Ze zijn als kinderen toegesproken, en dat is soms nodig. Idd, Cocu vorig jaar hetzelfde. Vond ik ook goed. En niemand die het lef had om in discussie te gaan... kijken wat het effect is tegen Groningen.
Als we volgend seizoen weer beginnen aan serieuze wedstrijden dan zijn de spelers deze donderspeech weer vergeten. Doe dit vlak voor of tijdens de wedstrijd. Niet tijdens de uitlooptraining als het seizoen letterlijk is afgelopen.
 

vakx2.0

Banned
Had ie dan vrolijk door moeten gaan alsof er niets aan de hand was. Met name dat 'sjok sjok sjok' gebaartje vond ik erg sterk. En die lange stiltes. Ik meen het echt: dat zorgt toch voor het gewenste schaamrood op de kaken van sommigen. En dat kan nooit kwaad.
 

Pascallovic

Well-known member
Had ie dan vrolijk door moeten gaan alsof er niets aan de hand was. Met name dat 'sjok sjok sjok' gebaartje vond ik erg sterk. En die lange stiltes. Ik meen het echt: dat zorgt toch voor het gewenste schaamrood op de kaken van sommigen. En dat kan nooit kwaad.
Nee, hij had dit eerder moeten doen, want het spel dat we gisteren zagen was niks anders dan tegen FC Utrecht, Heracles, ADO en Excelsior. Na 5 wedstrijden abominabel voetbal en je niet meer naar boven of naar beneden kan op de ranglijst dan wordt je pas woedend. Had het na ADO of FC Utrecht gedaan.
 

Shayman

New member
Nee, hij had dit eerder moeten doen, want het spel dat we gisteren zagen was niks anders dan tegen FC Utrecht, Heracles, ADO en Excelsior. Na 5 wedstrijden abominabel voetbal en je niet meer naar boven of naar beneden kan op de ranglijst dan wordt je pas woedend. Had het na ADO of FC Utrecht gedaan.
Is hij nooit eerder boos geweest dan terwijl er even geen camera op hem stond? Ik hoorde al een aantal keren dat zowel De Boer (als ook Cocu) heel rustig over komen naar buiten maar in de kleedkamer kunnen schelden alsof ze Gilles de la Tourette hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan