Ajax Nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Ze hebben meer punten. Dat is iets anders dan beter.

Dat onderzoeksburo kan er geen reet van.
Het gaat in het voetbal om de punten en om de doelpunten en om hoe weinig je er tegen krijgt.
Op alle 3 fronten heeft Ajax zich verbetert. Helaas is er eentje die zich (en dat mocht ook wel na het HSV seizoen vorig seizoen) nog meer verbeterde.

Uit onderzoek is gebleken dat Onderzoeksbureau de Vries beter is dan wie dan ook bij HSV.

Dat was algemeen bekend, naar ik dacht.

Bij de winterstop stond Ajax er beter voor, maar dat het na een compleet mislukte tweede seizoenshelft nog steeds zo was heb ik -buiten het gezaghebbende Abu.com- nog nergens gelezen.
 

gevegt

Well-known member
Dat buro is net als Ajax dit jaar. nietszeggend en constant achter de feiten aan lopend.
Het zou mij dan ook niets verbazen dat daar ook de pleuris uitbreekt onder het personeel.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb dat vorige week ergens nog gelezen, maar ik begrijp dat je toen bezig was met je onderzoek.

Dat kan niet, na FC Utrecht uit waren ze niet meer beter. Pas sinds Heracles uit weer.

En gevegt is zonder zijn lampje niet bepaald het helderste licht.
 

vakx2.0

Banned
Hahahaha...

Over de revolutie gesproken... Cruijff komt eind april pas. Hij heeft eerst nog tal van andere, ongetwijfeld belangrijkere zaken, te doen. Volgens de evangelist Molenaar althans...
 

Maasveld

Well-known member
Ik heb dat pas deze week voor het eerst gemeld. Dus hoezo "elke week"?
Ze presteren bijkans het hele seizoen al beter dan het vorige. Dat is her en der ook al vaker aangestipt. Dan zou je het volgende week ook als nieuws kunnen presenteren dat ze na 31 wedstrijden beter presteren. Gaat wat ver denk ik.
 

gevegt

Well-known member
Ze presteren bijkans het hele seizoen al beter dan het vorige. Dat is her en der ook al vaker aangestipt. Dan zou je het volgende week ook als nieuws kunnen presenteren dat ze na 31 wedstrijden beter presteren. Gaat wat ver denk ik.
Persoonlijk hoop ik dat Abu dit nieuwsfeitje twee keer per week post.
 

Abubakari

Well-known member
Ze presteren bijkans het hele seizoen al beter dan het vorige. Dat is her en der ook al vaker aangestipt. Dan zou je het volgende week ook als nieuws kunnen presenteren dat ze na 31 wedstrijden beter presteren. Gaat wat ver denk ik.

Ik heb dat sinds de winterstop niet meer gelezen of gehoord. Maar goed, jij wist dat schijnbaar allemaal al, ik niet.
 

Kevah

New member
Dat kan niet, na FC Utrecht uit waren ze niet meer beter. Pas sinds Heracles uit weer.

En gevegt is zonder zijn lampje niet bepaald het helderste licht.

Na het gelijkspel tegen Utrecht stond Ajax er alsnog 1 punt beter voor dan vorig seizoen. Althans dat had ik ergens gelezen.
 

De Wolf

Well-known member
Hahahaha...

Over de revolutie gesproken... Cruijff komt eind april pas. Hij heeft eerst nog tal van andere, ongetwijfeld belangrijkere zaken, te doen. Volgens de evangelist Molenaar althans...

Waarom moet een club nog steeds afhankelijk zijn van een bepaald persoon. Bij Feyenoord hebben sommigen het ook steeds over Van Hanegem. Met alle respect voor hun verleden, een club moet gewoon op hun eigen poten staan.
 

ALenstra

Well-known member
Van Hanegem is toch helemaal niet aktief bij Feyenoord? Feit is dat Johan Cruijff de revolutie zelf is gestart waardoor iedereen naar hem kijkt als het fout gaat. In de VI heeft hij een oplossing voor de problemen bij Ajax: Iedereen moet naar elkaar luisteren! En dat wordt lastig als de beleidsbepalers niet op ??n lijn zitten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan