Ajax Nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Wolf

Well-known member
Ik kijk wel of ik eind deze week even een overzichtje kan maken van meerdere clubs.

Overigens bij Feyenoord zijn de afgelopen 5 jaar alleen Vilhena, Manu, Kongolo, Van Beek en Bo?tius echt doorgebroken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik kijk wel of ik eind deze week even een overzichtje kan maken van meerdere clubs.

Overigens bij Feyenoord zijn de afgelopen 5 jaar alleen Vilhena, Manu, Kongolo, Van Beek en Bo?tius echt doorgebroken.

Je vergeet in ieder geval drie internationals waarvan er twee inmiddels een deurtje verder zijn gaan kijken.
 

Pascallovic

Well-known member
Natuurlijk altijd de vraag wanneer je de doorbraak van iemand moet benoemen. Ook als je bijvoorbeeld een Cabral van Feyenoord mag meenemen, mag je bij Ajax dan een Ebecilio ook opnemen? Beiden is het niet veel tegenwoordig, maar hebben voor hun clubs nut gehad.

Bij Ajax kom ik in de afgelopen 5 jaar op tenminste de volgende aanvulling van het lijstje van de Wolf:
Daley Blind
Vurnon Anita
Aras Ozbiliz
Lorenzo Ebecilio
Toby Alderweireld
Kenneth Vermeer
Christian Eriksen
 

De Wolf

Well-known member
Natuurlijk altijd de vraag wanneer je de doorbraak van iemand moet benoemen. Ook als je bijvoorbeeld een Cabral van Feyenoord mag meenemen, mag je bij Ajax dan een Ebecilio ook opnemen? Beiden is het niet veel tegenwoordig, maar hebben voor hun clubs nut gehad.

Bij Ajax kom ik in de afgelopen 5 jaar op tenminste de volgende aanvulling van het lijstje van de Wolf:
Daley Blind
Vurnon Anita
Aras Ozbiliz
Lorenzo Ebecilio
Toby Alderweireld
Kenneth Vermeer
Christian Eriksen

Die waren daarvoor dus al doorgebroken.
 

Abubakari

Well-known member
Dat hele rijtje heeft pas in de afgelopen 5 jaar zijn debuut gemaakt. Die waren dus niet daarvoor al doorgebroken.
Tekent het niveau van deze zinloze discussie trouwens ook meteen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
En het volgende Ajax eigen jeugdtalent wordt as we speak opgeleid bij PSV: Joel Piroe.

Die heeft de afgelopen drie seizoenen voor NEC, Feyenoord en PSV gespeeld. Ook nog een spits. Duurt minimaal vijf seizoenen voordat hij ook maar iets van het Ajax systeem snapt.
 

Shayman

New member
Fijn om te lezen dat er ondanks dat er veel van het verleden weg is dat de vaste stramienen wel overgebleven zijn.
 

Abubakari

Well-known member
Onderzoeksbureau de Vries deed onderzoek en trok verrassende conclusies: Ajax is beter dan vorig seizoen en het beste Ajax van deze eeuw was het het Ajax van Martin Jol. Lees hier het volledige onderzoek.
 

gevegt

Well-known member
Ze hebben meer punten. Dat is iets anders dan beter.
Dat onderzoeksburo kan er geen reet van.
 

Shayman

New member
Onderzoeksbureau de Vries deed onderzoek en trok verrassende conclusies: Ajax is beter dan vorig seizoen en het beste Ajax van deze eeuw was het het Ajax van Martin Jol. Lees hier het volledige onderzoek.
Jaaa... maar toen speelde Ajax on-Ajax want er werd vertrouwd op de 3 mannen voorin dat die wel de goals zouden maken en Ajax hoort niet opportunistisch te spelen maar volgens het echte Ajax-systeem ook al worden tegenwoordig de beelden voornamelijk gebruikt om kinderen in slaap te krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan