Ajax Nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

JFK

Well-known member
Ben je lekker mee. Ga er dan ook maar vanuit dat Manu als balvaste spits naar Tottenham gaat voor 15 miljoen. Ben je in een keer al je vakantiedagen kwijt.

hahaha Ja en als Tottenham Manu wil hebben, dan wil Arsenal hem ook.
Dat is mooi dan kunnen ze tegen elkaar opbieden, dus dan gaat Manu weg voor een Depay-bedrag naar Tottenham.
Die 35 miljoen hebben ze trouwens zo weer terug verdiend d.m.v. de verkoop van shirtjes.
 

SanMark.

Well-known member
Ik ben nog steeds sprakeloos vanwege het feit dat Atletico en Sevilla belangstelling zouden hebben. Dat kan toch niet? En Ajax hem ?berhaupt wil behouden en dan ook nog voor 1 MILOEN PER JAAR. Om dan vervolgens te lezen dat dat niet genoeg is.
Ik hoop niet dat dit zo'n dag wordt waarbij je van de ene in de andere verbazing rolt.

Wij zien het gewoon niet .
 

Maasveld

Well-known member
Ik denk dat ie gewoon pers? weg wil. Wat ik overigens ook wel kan begrijpen als je al een dik half jaar door je eigen fans wordt uitgekaft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat ie gewoon pers? weg wil. Wat ik overigens ook wel kan begrijpen als je al een dik half jaar door je eigen fans wordt uitgekaft.

Dat is natuurlijk niet leuk, maar Dailey Blind is er ook niet slechter van geworden.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik denk dat ie gewoon pers? weg wil. Wat ik overigens ook wel kan begrijpen als je al een dik half jaar door je eigen fans wordt uitgekaft.

Wat ik dan ook wel weer kan begrijpen aangezien hij al een half jaar, zo niet langer, compleet ruk speelt. Als je daar niet tegen kunt als profvoetballer moet je stoppen.
Maar goed, wellicht dat hij bij Sevilla de pannen van het dak gaat spelen en op handen wordt gedragen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begreep van Boilesen dat er interesse is en hij er klaar voor is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan