De reden dat ik zonder geluid kijk. Echt verschrikkelijk, en het zal met opzet zijn dat er een microfoon staatIk ben blij dat het bijna klaar is, wordt helemaal gek van die mongool die als een dolle in een megafoon schreeuwt.
De reden dat ik zonder geluid kijk. Echt verschrikkelijk, en het zal met opzet zijn dat er een microfoon staatIk ben blij dat het bijna klaar is, wordt helemaal gek van die mongool die als een dolle in een megafoon schreeuwt.
Er is geen geld, dus voorlopig komt er niemand.Wanneer komt Weghorst, de nieuwe talisman van Ajax ?
Absoluut niet voor, maar het is wel een verbeteringAkpom weg is Weghorst halen vrees ik.
Je hoeft niet te kijken.Ik ben blij dat het bijna klaar is, wordt helemaal gek van die mongool die als een dolle in een megafoon schreeuwt.
Is dat jullie nieuwe trainer? Ben op vakantie dus krijg er gelukkig weinig van mee.Ik ben blij dat het bijna klaar is, wordt helemaal gek van die mongool die als een dolle in een megafoon schreeuwt.
En helemaal als je de reden ziet.Het blijft nog steeds onvoorstelbaar hoe de sfeer bij Ajax in een jaar of 2 totaal is omgeslagen.
Maandag de training hervat, geen risico nemen aangezien ze beide gevoelig zijn voor spierblessures, daar komt het zo’n beetje op neer begreep ik. Bergwijn moet eigenlijk ook nog verkocht worden, dus die moet sowieso niet geblesseerd raken.Blessure neem ik dan aan?
Waarom moet Bergwijn verkocht worden? Te grote druk op de begroting?Maandag de training hervat, geen risico nemen aangezien ze beide gevoelig zijn voor spierblessures, daar komt het zo’n beetje op neer begreep ik. Bergwijn moet eigenlijk ook nog verkocht worden, dus die moet sowieso niet geblesseerd raken.
Omdat hij er al twee seizoenen helemaal niets van bakt, denk ik.Waarom moet Bergwijn verkocht worden? Te grote druk op de begroting?
Als ik hem was zou ik toch ergens anders heen gaan, want de wedstrijd is niet in Novi Sad.Brian Brobbey en Steven Bergwijn gaan niet mee naar Novi Sad. Traoré wel.