Ajax in Europa 2024/2025

Abubakari

Well-known member
Niet slim van Mannsverk (understatement) maar ook niet van van’t Schip. Maakt ook allemaal geen reet uit, met dit voetbal vlieg je er met 12 man nog uit.
 

Abubakari

Well-known member
Godsamme, nòg 20 minuten. En met al die blessures ook nog een bak blessuretijd. Fluit maar af. Genoeg gezien.
 

Batigoal

Well-known member
Topictitel mag worden aangepast naar dit seizoen.

Matchday! Eens kijken hoe de mannen het gaan doen onder leiding van onze bezeten Italiaan. Ik heb er heel veel zin in.

Opstelling Ajax: Pasveer; Rensch, Šutalo, Baas, Hato; Henderson, Fitz-Jim, Taylor; Rasmussen, Akpom, Forbs.

Toe maar, dat is wel een opstelling waarmee je vast het linkerrijtje in de Eredivisie kunt halen!
 

Abubakari

Well-known member
Het is nog maar de vraag de vraag of dit topic komend seizoen relevant is, het lijkt me namelijk zeer aannemelijk dat NEC de komende weken over Ajax heen gaat in de competitie.
Gelukkig ben je beter in EK voorspellingen.😀

Wel erg benieuwd, heb echt geen idee wat we moeten verwachten. Ik heb geen hele hoge verwachtingen eigenlijk. Verwacht sowieso weer een matig seizoen. Hopelijk zonder monsternederlagen of uit de beker tegen amateurs. Maar er komt denk ik niet veel bij qua aankopen, derde plek zou in dat geval al heel wat zijn.

Enige verschil is dat deze trainer wat meer een plan lijkt te hebben, maar als de resultaten tegenvallen dan zal ie ook al vlot weggezet worden als een druktemakende clown. Nou ja, we zullen zien.

@ Batigoal: Met een voorhoede Bergwijn-Brobbey-Traoré met Berghuis er achter ziet het er al wat beter uit. Als de transfermolen gaat draaien zal er nog wel wat bijkomen, maar voordat we weer serieus meedoen zijn we wel even verder.
Eerst maar om plek 3 strijden, moet kunnen.
 
Bovenaan