Ajax in Europa 2024/2025

Abubakari

Well-known member
Slechte wedstrijd, wel gewonnen, volgende week hopelijk beter.
En Forbes gaat hem echt niet worden bij Ajax, leuke voorbereiding gedraaid, maar die moet je gauw verpatsen. En zo zijn er nog wel een aantal. Akpom bijvoorbeeld, ook weer zwak.
 

Fregge

Well-known member
Het spel was al stukken beter dan de afgelopen 2 seizoenen. Best pijnlijk voor van 't Schip, want 10 van de 11 basisspelers had hij vorig seizoen onder zijn hoede. Sterker nog: Er waren er een stuk of 5 die niet voldeden afgelopen seizoen. Vind dat er hier best negatief gedaan wordt. Want als er in de eerste helft 2 of 3 keer gescoord wordt (wat best normaal was met die kansen) dan was iedereen een stuk positiever.
 

erka

Well-known member
Ik vond het (van wat ik gezien heb) ook nog niet zo slecht hoor. Zeker 1e helft niet. Als het dan 3-0 staat mag Vojvodina niet klagen.
 

Abubakari

Well-known member
Blessure neem ik dan aan?
Maandag de training hervat, geen risico nemen aangezien ze beide gevoelig zijn voor spierblessures, daar komt het zo’n beetje op neer begreep ik. Bergwijn moet eigenlijk ook nog verkocht worden, dus die moet sowieso niet geblesseerd raken.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Maandag de training hervat, geen risico nemen aangezien ze beide gevoelig zijn voor spierblessures, daar komt het zo’n beetje op neer begreep ik. Bergwijn moet eigenlijk ook nog verkocht worden, dus die moet sowieso niet geblesseerd raken.
Waarom moet Bergwijn verkocht worden? Te grote druk op de begroting?
 
Bovenaan